Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، نشست شورای سیاستگذاری سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی برگزار شد.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران در این نشست با تاکید بر استمرار برگزاری این کنفرانس طی 12 سال گذشته اظهار داشت: در کشور، کنفرانس های بسیاری برگزار می شود اما معمولا کمتر از یک دهه قدمت دارند و برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی برای سیزدهمین سال متوالی نشان از باور و توانمندی ارکان این کنفرانس دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصورمعظمی خاطرنشان کرد: در دولت دوازدهم بر بهره مندی هر چه بیشتر از توانمندی های جوانان و زنان تاکید شده و برخی از وزارتخانه ها نیز این کار را شروع کرده اند به همین علت کنفرانس امسال به موضوع جانشین پروری و مدیریت استعدادها با تمرکز بر نقش زنان وجوانان اختصاص یافته است .

وی افزود : در بحث به کار گرفتن جوانان برخی از دستگاه ها دغدغه کم تجربه بودن آنان را دارند که امیدواریم ، سیاست دولت در عمل به نتیجه مطلوبی برسد .

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در پایان سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی، چند پیشنهاد اجرایی برای رفع چالش های مدیریت منابع انسانی به مسئولان کشوری ارائه کنیم.

بنا به این گزارش، محمدعلی محمدی رئیس سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی نیز با اشاره برگزاری ۱۲ دوره گذشته این کنفرانس اظهار داشت: در برگزاری این کنفرانس بر آن هستیم تا ضمن معرفی خبرگان ملی و بین المللی در حوزه منابع انسانی، فضایی مناسب برای اندیشه ها و تجارب مدیران منابع انسانی فراهم کنیم و امیدواریم این کنفرانس بتواند علاوه بر توسعه بعد علمی مدیران منابع انسانی، به توسعه شبکه ارتباطی میان آنان نیز منجر شود.

وی افزود: استمرار برگزاری این کنفرانس باعث شده تا نسبت به مدیریت منابع انسانی حساسیت و وسواس بیشتری نشان داده شود و حرفه ای گری بیشتری را در این عرصه شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با برشمردن برخی از چالش ها و دغدغه های موجود در حوزه منابع انسانی گفت : این چالش ها و دغدغه ها نشان می دهد که در حوزه مدیریت منابع انسانی باید بیش از پیش کار کنیم و امیدواریم کنفرانس سیزدهم نسبت به گذشته تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

در این نشست مدعوین در خصوص محورهای بین المللی، ملی ، سازمانی و حرفه ای سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خاطر نشان می شود، سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران وهمکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران ، سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی را در ۱۵ و ۱۶ آبان ماه سال جاری برگزار می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است

  حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشست ستاد نوروزی دانشگاه گفت: خدمات نظام سلامت در تعطیلات نوروزی بسیار عالی و قابل تقدیر است که این حاصل تلاش نیروی انسانی کارآمد، نخبه و کاربلد است.

وی ادامه داد: سلامت حق و نیاز اساسی انسان ها محسوب می شود که حفظ و ارتقاء این سلامت منجر به توسعه همه جانبه کشور می شود.

 غزنوی گفت: میزان توسعه یافتگی هر کشوری از روی شاخص ها و کیفیت سلامت مردم و همچنین میزان محافظت از مردم در مقابل عوامل آسیب زا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و تلاش برای ماندگاری نیروی انسانی متخصص در مناطق دور افتاده را می توان یکی دیگر از عادلانه ترین شاخص های بخش سلامت عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود
  • برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد