Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:56:45 GMT

بهسازی جاده ضیاءآباد - خرمدشت به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۶۱۹۷

بهسازی جاده ضیاءآباد - خرمدشت به پایان رسید

جعفر قزوینیان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآور شد: زیرسازی این مسیر که به علت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین دچار آسیب های فراوانی شده بود به روش تثبیت با سیمان (به کارگیری دستگاه تثبت کننده WR) و بهسازی آن نیز برای نخستین مرتبه با استفاده از فناوری بتن غلطکی در استان صورت گرفت.
وی ادامه داد: وضعیت نامناسب روکش آسفالت این مسیر که مشکلات زیادی را برای عبور خودروهای سواری به خصوص روستائیان حاشیه آن ایجاد کرده بود، در حال حاضر مناسب سازی شده و ایمنی بالایی را نیز برای مسافران و رانندگان عبوری فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مسئول، برای اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت بخشی از جاده ضیاءآباد-خرمدشت به طول 2 هزار و 100 متر، 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
قزوینیان در پایان گفت: این جاده آزادراه و جاده قدیم قزوین - زنجان را به جاده قزوین - همدان متصل کرده و طول مسیر را برای رانندگان و مسافران نیز 13 کیلومتر کوتاهتر می کند.
جاده ضیاء آباد-خرمدشت در شهرستان تاکستان واقع در غرب استان قزوین قرار دارد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه