Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@15:56:58 GMT

عده‌ای ساده‌لوح سخنان اوباما را باور کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۶۹۳۵

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام گفت: اندک‌اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد.

سرویس سیاسی فردا: آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام‌جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه امروز پایتخت با بیان اینکه اوباما در ابتدای روی کار آمدن پیشنهاد مذاکره با ایران را داد تا به‌زعم خودش مشکلات فی‌مابین حل شود، اظهارداشت: عده‌ای ساده‌لوح سخنان او را باور کردند، اما با روشنگری‌های مقام معظم رهبری دروغ اوباما روشن شد و معلوم شد که او دوست نیست، بلکه دست چدنی است که زیر دستکش مخملی پنهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: اوباما هم‌زمان با تبریک عید به ایران، کشور ما را به طرفداری از تروریسم و ساختن سلاح اتمی متهم کرد.

وی با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام، اظهار داشت: اندک‌اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل را شرم‌آور توصیف و تصریح کرد: این سخنان چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد و عمق دشمنی‌های مخفی شیطان بزرگ را به‌خوبی نمایان ساخت.

موحدی کرمانی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه با نظام اسلامی ایران سر سازگاری نداشته است و پیوسته در مقام ضربه زدن به کشور ما بوده است، خاطرنشان کرد: حمایت بی‌دریغ از شاه، حمایت از حرکات تجزیه‌طلبانه و کودتا، حمایت از صدام، حمله به هواپیمای مسافربری ما و تحریم‌های ظالمانه تنها بخش کوچکی از خیانت‌های آمریکاست که از حافظه تاریخی مردم پاک نمی‌شود.

امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد: امید است مسئولان کشور با عبرت گرفتن از این تجربیات تلخ و با به کارگیری همه ظرفیت‌های داخلی در مقابل زورگویی‌هایی آمریکا محکم بایستند.

وی با اشاره به همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق، اظهار داشت: اقلیم کردستان به دولت مرکزی تمکین کند و برای رژیم صهیونیستی در منطقه جای پا باز نکند.

موحدی کرمانی با گرامیداشت یاد مرحوم جلال طالبانی اظهار داشت: وی همواره در پی استقلال مردم عراق و کرد‌ها بود.

خطیب نماز جمعه تهران بازگشایی مدارس را مورد اشاره قرار داد و فرصت تعلیم و تربیت را فرصتی طلایی توصیف کرد و اظهار داشت: معلمان و اساتید از این فرصتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته است استفاده کنند و دِین خود را به انقلاب ادا کنند.

وی اضافه کرد: مغز‌های دانش‌آموزان پربهاترین نعمت‌های خدا هستند باید این نعمت‌ها را از فضائل اخلاقی و علم و دانش پر کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی همچنین طی سخنانی در خطبه اول نمازجمعه تهران اظهارداشت: در زندگی فردی و اجتماعی‌مان اگر دشمن را بشناسیم مراقب خواهیم بود و اگر نشناسیم به چاه می‌افتیم.

وی تصریح‌کرد: دشمن ما دو نوع است گاهی دشمن آن آشکارا مشخص است و گاهی دشمن مخفی و خود را پنهان کرده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، اظهار داشت: این دشمن ما (دشمن مخفی) قوی است و ممکن است طرح دوستی با ما بریزد.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: این دشمن مخفی از دشمن آشکار خطرناک‌تر است و مسأله نفاق هم همین است و نفاق و منافق برای جامعه اسلامی خطر بزرگی است؛ قرآن نیز می‌فرماید دشمن واقعی مسلمانان همین‌ها هستند و جایگاه منافق در جهنم و در پست‌ترین جاهاست.

وی افزود: در جامعه ما امر به معروف و نهی از منکر وضعیتش چگونه است؟ ما در این باره چه می‌کنیم در مقابل منکر ما ساکتیم؟ و خدای ناکرده راضی هستیم؟ که اگر راضی باشیم در آن گناه سهیم هستیم و اگر ساکت هم باشیم در صورتی که بتوانیم کاری کنیم و کاری را صورت ندهیم در روز قیامت در کنار آن کسی هستیم که منکر را انجام می‌دهد و جایمان در جهنم است.

خطیب نماز جمعه امروز تهران، اظهار داشت: نمایندگان مجلس در دوره قبل طرحی را تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر در مجلس به تصویب رساندند و شورای نگهبان آن را تأیید کرد و این قانون ابلاغ شد. نمی‌دانم این قانون که بسیار قانون قوی است تا چقدر توانسته عملی شود. آن‌هایی که باید همکاری می‌کردند چه مقدار همکاری کردند و می‌کنند.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عملی نشود کم کم جای معروف و منکر عوض می‌شود و افرادی که مرتکب منکر می‌شوند مورد پسند قرار می‌گیرند.

خطیب نمازجمعه تهران، اظهار داشت: در مورد فضای مجازی نمی‌دانم مسئولین ما می‌توانند کاری کنند یا نه البته من نمی‌گویم که فضای مجازی را مسدود کنید چراکه فوایدی نیز دارد.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: مسئولان فضای مجازی سعی کنند که ضرری که از ناحیه فضای مجازی متوجه جوانان می‌شود را مهار کنند. ضرر فضای مجازی کم نیست امروزه فریاد همه در این باره بلند است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است، همه باید به آن توجه ویژه کنند و قدردان زحمات آن‌ها باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه شهرستان پلدشت با اشاره به اهمیت کسب روزی حلال و با اشاره به در پیش بودن روز کارگر اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند، دست‌هایی که برای کسب روزی حلال برای خود و خانواده‌اش تلاش می‌کند در آتش جهنم نمی‌سوزد و بر این اساس جایگاه انسانی‌هایی که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه کسی که برای کسب روزی حلال از خانه خارج می‌شد اگر در بین راه کشته شود شهید محسوب می‌شود و همانند جهاد در راه خداوند است، افزود: هدف اصلی آفرینش، تلاش برای رسیدن به کسب روزی حلال است و پیامبر اسلام (ص) فرموده‌اند، کسی که با حمل هیزم روزی به دست می‌آورد و از آن درآمد خود صدقه می‌دهد، جایگاهش بالاتر از افرادی است که کار نمی‌کنند.

امام جمعه شهرستان پلدشت با تاکید بر اینکه بیکاری و سستی منجر به مسائل و مشکلات فراوانی در جامعه می‌شود و جامعه را به نابودی می‌کشاند، گفت: آثار و برکات انسان‌های تلاشگر در زندگی و جامعه فرد نمایان می‌شود و کار کردن عیب نیست.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به ۹ اردیبهشت سالروز شوراهای اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حضور مردم در مسائل مختلف را به اوج خود رسانده است و انتخاب شوراهای اسلامی گوشه‌ای کوچک از آن است.

وی با اشاره روز جهانی کار و کارگر، با بیان اینکه جوانان مستعد و متخصص از پتانسیل‌های مهم هر کشوری است و مسئولان نظام باید آن‌ها را کشف و به‌کارگیری کنند، افزود: رکن جهش تولید، کارگر است و اگر کارگر نباشید تولیدی صورت نمی‌گیرد، وقتی از ظرفیت کارگری برای جهش تولید به‌درستی استفاده شود دست کارگر هم پر می‌شود.

امام‌جمعه پلدشت با تاکید بر اینکه هدف دشمن و استکبار عقب نگه‌داشتن تولید است و حل این مشکل نیازمند حمایت از تولید داخلی است، اظهار کرد: امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است، همه باید به آن توجه ویژه کنند و از زحمات آنها قدردان باشند.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به تحریم‌ها افزود: ملت زنده از دشمنی دشمن برای خود فرصت ایجاد می‌کند، ما باید از تحریم‌ها برای خود فرصت ایجاد کنیم.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم گفت: دانش آشناترین روش برای عزت و پیشرفت کشور است و همه ما باید تلاش کنیم تا قله‌های علم و پیشرفت را فتح کنیم، شهید مطهری یک جریان در کشورمان بود.

امام‌جمعه پلدشت اظهار کرد: بصیرت یکی از ویژگی‌های شهید مطهری بود و با علم خود به مسائل اشرافیت داشت و به‌موقع سخن گفته و عمل می‌کرد و شهید مطهری در واقع مغز متفکر بود و سخن دین را به‌درستی منتقل می‌کرد و در این راه به فیض شهادت نائل گشت.

وی با بی‌ام اینکه معلم همانند شمعی بوده و جامعه را از جهل و نادانی دور می‌کند و آموزش و پرورش دو کلمه است که در کنار هم معنا پیدا می‌کند، این دو باید با هم رشد و پرورش پیدا کند، تأکید کرد: در کنار علم باید تربیت صورت گیرد، امروزه در کنار تهاجم فرهنگی دشمن، معلمان باید علم و تربیت را با هم پیش ببرند.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به اقدام هوشمندانه فرمانده انتظامی کشور اظهار کرد: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع بود و حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود چرا که دشمن در تلاش برای ایجاد دوقطبی در بین مردم است، کشف حجاب حرام شرعی است.

کد خبر 748087

دیگر خبرها

  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است