Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: رییس جمهوری آمریکا چرا رژیم کودک کش آل سعود را تروریست معرفی نمی کند در حالی که هزاران جنایت را علیه کودکان و مردم بی گناه انجام می دهد.
وی اظهار داشت: آمریکا مگر جنایات خود را در هیروشیما، افغانستان و عراق فراموش کرده که هزاران بیگناه را در این کشورها به خاک و خون کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: اظهارات ترامپ برای جلب توجه صهیونیست هاست ولی آمریکا بداند سخن ما همان سخن سردار سرلشکر جعفری فرمانده سپاه است که شما جز زبان زور نمی فهمید.
حجت الاسلام ملکی بیان کرد: اگر سران آمریکا به یاوه گویی های خواد ادامه دهند، ارتش این کشور را همانند داعش در منطقه و یا هر کجای دنیا به خاک مذلت خواهیم کشاند.
وی با بیان این که دولتمردان آمریکا با تهدید و تحریم جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهند برد، گفت: برخلاف تصور دشمنان، تمام پیشرفت های کشور در بخش های مختلف در دوران تحریم شکل گرفته است.
وی اضافه کرد که سپاه پاسداران در قلب ملت ایران جای دارد و هرگونه اقدام نابخردانه دولتمردان آمریکا با این نهاد مردمی ، بی شک جواب سخت و محکم سران کشورمان را به همراه دارد.
گرامیداشت شهادت پنجمین شهید محراب ایت الله اشرفی اصفهانی، تسلیت سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) و روز جهانی استاندارد و روز نابینایان دیگر مناسبت هایی بود که امام جمعه قصرشیرین به آن ها اشاره کرد.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳

بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه یکی از مستشاران سپاه پاسداران به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سپاه الیرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی “بهروز واحدی” از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

این شهیدوالامقام بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

این شهید والامقام دارای یک فرزند ۲ ساله و ساکن کرج بود.

اطلاعات تکمیلی و زمان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت یک مستشار ایرانی در دیرالزور سوریه
  • شهادت مستشار سپاه در حمله هوایی به سوریه
  • شهادت مستشار سپاه در سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه
  • اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز