Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: اگر امنیت به خوبی انجام شود اقتصاد رونق پیدا می کند و اگر اقتصاد رونق پیدا کند باعث تولید،اشتغال و کاهش بیکاری و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار سیمای مه ولات اظهار داشت: بزرگ‌ترین نعمت در هرکجا جهان امنیت است و امنیت محصول کار گروهی است که هیچ کس نمی‌تواند به‌تنهایی امنیت را برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کریمی خاطر نشان کرد: امروز اگر در شهرستان مه ولات از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستید مطمئن باشید به خاطر مشارکتی که خودتان در امنیت دارید و به خاطر صمیمیتی است که در اعضای شورای تأمین وجود دارد.

وی افزود: امنیت زنجیره‌های مختلفی دارد و اگر این زنجیره‌ها به هم وصل شوند محصول و تولید آن امنیت خواهد بود و نیروی انتظامی مسئولیت پایداری امنیت و تثبیت امنیت را به عهده دارد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی یادآور شد: اگر امنیت به خوبی انجام شود اقتصاد رونق پیدا می‌کند و اگر اقتصاد رونق پیدا کند باعث تولید،اشتغال و کاهش بیکاری و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد امیدواریم هم امنیت و هم اقتصاد هردو در کنار هم برکتی برای نظام جمهوری و مردم ولایت مدار خراسان رضوی و شهرستان مه ولات باشد.

سردار کریمی افزود: موضوع امنیت و تولید امنیت یک کار گروهی است و بر مبنای همین با توجه تعاملاتی که با شورای تأمین و مردم‌داریم و مشارکت های اجتماعی که مردم در بحث تولید امنیت همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به شش ماه گذشته در مورد امنیت در استان مشکل به خصوصی نداشته‌ایم یادآور شد: خوشبختانه در شش ماه گذشته استان خراسان رضوی موردی در بحث امنیتی نداشته‌ایم و تلاشمان بر این بوده بتوانند همکاران ما در مأموریت امنیت اشراف پیدا نمایند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: اولین اقدامی که ما برای تأمین امنیت مردم و ارتقای امنیت مردم‌داریم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

سردار کریمی افزود: ما در بخش پیشگیری گشت ها را تقویت کرده‌ایم و در بخش اطلاعاتی اشراف اطلاعاتی نسبت به موضوعات داریم و در بخش استفاده از تجهیزات و فناوری به‌ویژه در شهرهای بزرگ مثل مشهد مقدس ما به‌عنوان یک شهر هوشمند آن را قلمداد کرده‌ایم و توانسته‌ایم ابزار و تجهیزات و امکانات اثرگذار در تأمین امنیت و ارتقاء امنیت باشد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بابیان برنامه‌های در آینده در استان خراسان رضوی اجرایی خواهد شد،گفت: اولین برنامه نیمه دوم 96 استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مردمی و مشارکت مردم در موضوع امنیت همان‌طور که شعار هفته نیروی انتظامی پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است سعی کردیم پلیس برای امنیت با مشارکت مردم انجام شود.

سردار کریمی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در استان خراسان رضوی افزود: با تقویت پلیس مبارزه با مواد مخدر در 6 ماه گذشته به‌ویژه در ورودی‌های به شهرهای استان خراسان رضوی که خودش باعث شده در سال گذشته افزایش کشفیات و حتی شناسایی شبکه‌های ترانزیتی مواد مخدر را داشته باشیم.

وی در خصوص پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تصریح کرد: برای کنترل اتباع خارجی شناسایی و افرادی که نیاز به ساماندهی است ساماندهی می‌شوند و آن‌هایی که نیاز به ترد هستند حتماً با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و شورای تأمین اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

کریمی افزود: همه این کارها تبلورش در مشارکت مردم و دستگاه‌های اثرگذار در بخش امنیت است،ولی مردم نیروی انتظامی را به‌عنوان متولی امنیت می‌شناسند و ماهم سعی کرده‌ایم بر اساس احترام به خواسته مردم به‌صورت پررنگ در سطح شهرستان‌ها بخصوص در مرکز استان حضور پیدا کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مه ولات خاطرنشان کرد: تا چند ماه آینده تجهیزات نیروی انتظامی در بحث امنیت،گشت‌های نیروی انتظامی،فوریت‌های پلیسی 110 و گشت‌های انتظامی اثرگذار در امنیت بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی