Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@10:50:40 GMT

ماسکرانو در اندیشه ترک ماتادور ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۷۹۴۱

ماسکرانو در اندیشه ترک ماتادور ها

به گزارش ایسکانیوز، ستاره آرژانتینی تا سال 2019 با بارسا قرارداد دارد و با حضور ساموئل اومتیتی و زوج او با پیکه، عملا جایی در ترکیب بارسا ندارد. از همین رو او شرایط را تحت نظر دارد و قصد دارد در پایان فصل تصمیم گیری کند.

او گفت:" به قراردادم با باشگاه احترام می‌گذارم ولی وقتی فصل به پایان رسید باید درباره آینده ام تصمیم گیری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز راجع به این موضوع با کسی صحبت نکرده ام. در بارسلونا، همواره اعلام کرده اند که از همکاری با من راضی هستند و من هم زمان کافی برای بررسی شرایط دارم.

واضح است که من کمتر بازی می‌کنم زیرا دو مدافع فعلی از من بهتر هستند. سعی می‌کنم جایگاهم را دوباره کسب کنم یا حداقل وقتی از من خواسته شد به میدان بروم آماده باشم. وقتی بازیکنان بهتری در زمین هستند، باید قبول کنید و تلاش کنید شرایط را عوض کنید."

ماسکرانو که سال 2010 از لیورپول به بارسا پیوست، بیش از 300 بازی برای این تیم انجام داده است.

ماسکرانو فوتبال بارسلونا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!