Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - رئیس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: با تشکیل سازمان عقیدتی وسیاسی روحیه سلحشوری وفداکاری در نیروی ارتش موج می زند وهمواره جوانان زیادی در ارتش خواستار اعزام به سوریه درقالب نیروی مدافع حرم هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین احمد دهدار به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی و سیاسی در ارتش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: امام خمینی در 28 فروردین ماه سال 1358 در حکمی خطاب به فرماندهان ارتش ابلاغ کردند که در 29 فروردین ماه همان سال ارتش رژه نظامی برگزار کند و با این دستور حضور ارتش در نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اولین جرقه های تاسیس نهاد اسلامی و سیاسی در ارتش توسط امام انجام گرفت چرا که ارتش نیاز به تاسیس نهادی اسلامی وفرهنگی داشت ودرنهایت مقرر شد که سازمان عقیدتی وسیاسی در 24 مهرماه سال 1358 شکل در ارتش شکل بگیرد.
حجت الاسلام دهدار با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی ارتش فداکارانه و ایثارگرانه در میدان جنگ حضور یافت بیان کرد: ارتش دردوران جنگ تحمیلی در روزهای ابتدایی جنگ 140 فروند جنگنده به پرواز درآورد ونقاط حساس عراق را بمباران کرد.
رئیس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به برنامه های سازمان عقیدتی و سیاسی در ارتش عنوان کرد: برنامه های فرهنگی ، سیاسی ودینی زیادی در ارتش در حال انجام است که ازجمله آن آموزش های قرآنی وآموزش های چهره به چهره با عنوان روحانی مبین در پادگان ها ونیروهای سازمانی در حال انجام است.
وی گفت: چاپ صدها کتاب،راه اندازی نهضت قرآنی وراه اندازی 217 مرکز آموزش قرآن برای نیروهای ارتش و تربیت 10 هزار حافظ نیم جزء و تمام جزء در ارتش از جمله فعالیت های این سازمان است.
حجت الاسلام و المسلمین دهدار افزود: در بخش سیاسی نیز حوزه های بصیرت در استان های قم و مشهد وجود دارد که 30 هزار نفر از کارکنان ارتش در این دوره ها شرکت کردند.
7158/6064
خبرنگار: زینب فرحانی** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امیر ایرانی در جمع مردم سیل‌زده دشتیاری

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار شهرام ایرانی با حضور در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور از روند خدمت رسانی نیروی دریایی راهبردی ارتش به مردم بازدید و ضمن گفت و گو با این عزیزان در خصوص مشکلات و رفع نیازهای اولیه ایشان تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر حضور  نیروی دریایی ارتش تا رفع مشکلات مردم جنوب شرق از آمادگی یگان های لجستیکی و پروازی این نیرو هم چنین پخش مواد اولیه مورد نیاز بین خانواده ها خبر داد.

وی افزود: روزهای آینده و لحظات سال تحویل با تمام توان برای رفع مشکلات مردم سیل زده در منطقه حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده
  • آماده باش نیروی زمینی ارتش در مناطق تحت هشدار
  • دشمن تقویت جریان‌های تفرقه میان مذاهب را در دستور کار دارد
  • کنایه رسانه نزدیک به قالیباف به تندروهای مجلس دوازدهم
  • کنایه رسانه نزدیک به قالیباف به تندرو‌های مجلس دوازدهم؛ با خودتان سوغاتی اختلاف آورده‌اید
  • حضور امیر ایرانی بین مردم سیل‌زده دشتیاری
  • حضور امیر ایرانی در جمع مردم سیل‌زده دشتیاری
  • کنایه رسانه نزدیک به قالیباف به تندرو‌های مجلس دوازدهم
  • کنایه رسانه نزدیک به قالیباف به تندروهای مجلس دوازدهم /فراکسیون مستقلین تشکیل می شود؟
  • رمز موفقیت و ایمنی پروازهای نهاجا، صداقت و روحیه جهادی است