Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رشیدی اظهار کرد: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از ۲۲ مهرماه جاری آغاز و به مدت یک ماه در سایت صندوق به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

رشیدی افزود: اعتبار وام ضروری بازنشستگان با ۶۰ درصد رشد به ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی یادآور شد: امسال، وام ضروری کم بهره به مبلغ ۴ میلیون تومان در ۱۲ مرحله از سوی بانک صادرات به ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری اعطا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وام ضروری بازنشستگان وام قرض الحسنه است و فقط سالانه چهاردرصد کارمزد به آن تعلق می گیرد، بیان داشت: بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و ماهانه ۱۲۰ هزار تومان از مستمری وام گیرندگان کسر می شود.

رشیدی اظهارداشت: اولویت پرداخت وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده اند؛ همچنین وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق در صورت تایید فرم درخواستی از سوی مدیریت صندوق بازنشستگی در استان ها، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی یادآورشد: شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متقاضیان وام، برای ثبت نام ضروری است.

بازنشستگان کشوری از بیستم و دوم مهرماه می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir برای ثبت نام وام ضروری اقدام کنند. سال گذشته بیش از ۴۱۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری برای دریافت ۲۵۰ هزار فقره تسهیلات وام ضروری سه میلیون تومانی ثبت نام کردند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود