Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزیره-ایرنا- پایگاه خبری الوسط به نقل از 'یعقوب صید' تحلیلگر سیاسی الجزایری نوشت: مقام های روس و الجزایر به هیچ وجه اعتمادی به ادعای غربی ها مبنی بر تلاش برای مبارزه با تروریسم ندارند و آن را جدی نمی گیرند.

به گزارش ایرنا، این پایگاه خبری افزود: دیدار اخیر 'دیمیتری مدودف' نخست وزیر روسیه از الجزایر فرصتی برای تقویت همکاریهای دو کشور در زمینه های مختلف و از جمله مبارزه با تروریسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صید در ادامه گفت: مدودف و رهبران الجزایر به هیچ عنوان به مبارزه کشورهای غربی به ویژه آمریکا با تروریسم در لیبی اعتمادی ندارند زیرا تجربه نشان داده است که واشنگتن همدست گروه های تروریستی در سوریه است.
این تحلیلگر سیاسی افزود: با توجه به اینکه گروه های تروریستی به ویژه داعش می خواهند پس از شکست در سوریه به لیبی نقل مکان کنند، روسیه نمی خواهد تلاش هایش در مبارزه با تروریسم با منتقل شدن تروریست ها به لیبی ، بر باد رود به همین دلیل می خواهد پیشاپیش با این گروه افراطی در لیبی به مبارزه بپردازد و البته این امر جز با هماهنگی الجزایر که همسایه لیبی است، میسر نیست.
خاورم **2041**مترجم: سید شاهپور حسینی **انتشاردهنده: 1577**حسن حسین زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سردار محمد عارف سپهری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید استواریکم جلال اعتماد اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان، ۲ روز قبل در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری شد که بامداد امروز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ستواندوم جلال اعتماد متاهل و دارای یک فرزند دختر ۴ ساله است.

شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت ماموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه فرزین بلیان، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • پولشویی
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی