Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در نماز جمعه این هفته تبریز از «مبین شاهنازیان» نوجوان حافظ کل قرآن کریم تجلیل کرد.
مبین شاهنازیان از سال 1388 شروع به حفظ کل قرآن کرده و در سال 1391 توانسته کل قرآن را حفظ نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حال حاضر دانش آموز کلاس هشتم است.
گفتنی است، تجلیل از حافظان قرآن کریم، بخش ثابت بین‌الصلاتین نماز جمعه هر هفته تبریز است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این مراسم که با حضور حجت السلام افروغی امام جمعه سپیدان برگزار شد، ابتدا چند تن از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان به بیان خواسته و مشکلات ورزشی در هیات‌ها پرداختند.

صفری رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با بیان این که تمامی مقام‌های قهرمانی را مدیون زحمات روسای هیات‌های ورزشی هستیم، اظهارداشت: با توجه به توانمندی‌هایی که در سپیدان وجود دارد در بحث ورزش همگانی و ورزش قهرمانی اگر به همدلی برسیم آینده مثبتی پیشروی شهرستان است.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه سپیدان هم با بیان این که در هر جامعه‌ای ورزش می تواند تمامی آیتم‌های سلامتی یک جامعه را تأمین کند، گفت: با توجه به کارنامه سپیدان در سال‌های گذشته به این نتیجه میرسیم که شهرستانمان در بحث ورزش قهرمانی استان و کشور توانمد ودارای استعداد است.

امام جمعه سپیدان گفت: تمامی مسئولان سپیدان باید تلاش کنند که ورزش شهرستان و قهرمانان آن به آینده‌ای روشن تر و پر افتخار‌تر دست یابند.

در پایان از تمامی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در شهرستان سپیدان ۲۳ هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • شکست تیم دریای بابل در دیار حافظ
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود