Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان میثم شیروانی رئیس زندان شهرستان منوجان گفت:رفت وآمد به محل کار برای این نیروها سخت است وباید فکری برای آن اندیشید.

وی افزود : شرایط نگهداری و اصلاح و تربیت زندانیان سخت است واین مثله کار را برای نیروهای غیر بومی که راه آنان دور است ودرحال رفت و آمد هستند نیز سخت می باشد

رئیس زندان منوجان گفت: اگر در چارت سازمانی زندان بومی‌سازی صورت گیرد، مشکلاتی ائم از رفت و آمد به این شهرستان رفع خواهد شد

شیروانی تصریح کرد: استیجاری بودن محل اسکان نیروهای زندان یکی دیگر از مشکلات ما است و با توجه به اینکه مسیر جاده‌ای زندان خاکی بوده و روزانه 200 ارباب رجوع به زندان را داریم، گرد و خاک موجود، موجب آزار همسایه‌ها شده که می‌طلبد برای رفع این مشکل با این نهاد همکاری لازم را داشته باشید

وی اظهار کرد : برای اشتغال زندانیان پس از آزادی از زندان سعی بر این است که کارگاهی در زمینه تولید صنایع دستی برای زندانیان احداث شود، اما از آنجا که با کمبود بودجه روبه رو هستیم، می‌طلبد از اعتبارات استانی در زمینه ساخت این کارگاه که می‌توان زندانیان را پس از آزادی به اشتغال مشغول کرد، نگاه ویژه‌ای صورت گیرد

رئیس زندان منوجان خاطرنشان کرد: چهار درصد از زندانیان آزاد شده به زندان باز می‌گردند، چراکه جامعه‌پذیر نیستند و جامعه ما کمتر به این قشر توجه می‌کنند که لازمه آن فرهنگ‌سازی در جامعه است

احمد حمزه نماینده مردم منوجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از زندان این شهرستان با بیان اینکه دلایل متعددی برای وقوع یک جرم وجود دارد، اظهار کرد : زندانیان به هر دلیلی مرتکب خلافی شده‌اند، در آن خلاف تصمیم گیرنده نبوده اند و حفاظت و نگهداری و آموزش صنایع دستی به آنها سخت و کاری خداپسندانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

زندانیان منوجان ونیاز به کارگاه اشتغال زایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی کارگر، بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با حضور در کارگاه بسته بندی مواد غذایی، ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر به شاغلین هدایایی اهدا کرد.

محمدرضا تقی پور در این دیدار گفت: با شرایطی که با حمایت دستگاه قضایی فراهم شده، مددجویان رأی باز در کارگاه‌های خارج از شهر مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نتیجه کار و اشتغال مددجویان در کنار فراگیری حرفه‌ای شرافتمندانه، کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی خانواده‌ها و تأمین معاش آنان است که شاید قبل از حبس فرصت آموزش و آموختن آن را نداشتند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: کار در زندگی انسان، نقش‌هایی مانند عزت بخشیدن و رهایی از سستی و تنبلی ایفا می‌کند که زندگی را ارزشمند می‌کند و مانع بروز آسیب‌های مختلف می‌گردد.

کارگاه بسته بندی موادغذایی بنیاد تعاون استان در کانون اصلاح و تربیت تهران قرار دارد که مددجویان در دو شیفت کاری، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات و آجیل را بسته بندی و روانه فروشگاه‌های زندان‌ها و سطح شهر گشته، حقوق ماهیانه به حساب شبای آنان واریز می‌شود.

کد خبر 6094046

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد