Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:11:17 GMT

لیگ اختصاصی کاتا با صدرنشینی شهرجردی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۰۱۲۵

لیگ اختصاصی کاتا با صدرنشینی شهرجردی آغاز شد

اولین دوره رقابتهای لیگ اختصاصی کاتا با درخشش کاتاروهای ملی پوش و صدرنشینی ابوالفضل شهرجردی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کاراته، هفته اول لیگ اختصاصی کاتا امروز(جمعه ۲۱ مهر ماه) در سالن شهید کبگانیان تهران و با حضور ۱۲ کاتارو پیگیری شد که در پایان ابوالفضل شهرجردی با پنج برد پنج پرچمه و ۱۵ امتیاز بی شکست درصدر برترین ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل در ایستگاه نخست لیگ اختصاصی کاتا عباس حیاتی فر، سیروس خالقی، داود شاهچراغی، جواد سیف زاده و مهران قربانعلی پور و با اجرای کاتای پایکو، آنان دای، آنان، انشو و چاتان یارا کوشانکو از سد حریفان خود بگذرد.

جاوید بهمن جاه دیگر چهره موفق هفته اول بود. کاتارویی که دو هفته دیگر باید به عنوان نماینده تیم ملی امید در آوردگاه جهانی اسچانیا به مصاف حریفانش برود. بهمن بجز پیکار مقابل عباس حیاتی فر ۳ به ۲ به برد رسید، در سایر مبارزات برابر علی زند، مهران قربانعلی پور، حمیدرضا پوراعما و دانیال نواب صفوی با پنج پرچم به پیروزی دست یافت تا با یک پرچم کمتر نسبت به شهرجردی در جایگاه دوم رده بندی قرار بگیرد.

بهمن جاه برای هفته نخست کاتاهای انسو، گوجو شیهو دای، گوجو شیهو شو، کانکوشو و امپی را در دستور کار خود قرار داد. علی زند با ۱۲ امتیاز در مکان سوم ایستاد. زند بجز باخت مقابل بهمن جاه، با نتایج مشابه ۵ بر صفر علیرضا خدری و عباس حیاتی فر را شکست داد و با حساب ۴ بر یک مقابل دانیال نواب صفوی و حمیدرضا پوراعما به پیروزی دست یافت.آنان، آنان دای، سوپارین پی، پایکوو چاتان کاتاهای انتخابی زند برابر حریفانش بود.

امیریزدان تدین و علیرضا خدری به ترتیب با ۱۱ و ۱۰ امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند.داود شاهچراغی، سیروس خالقی، مهران قربانعلی پور، عباس حیاتی فر، دانیال نواب صفوی، حمیدرضا پوراعماء و جواد سیف اله نژاد به ترتیب با امتیازهای ۷، ۶، ۵، ۴، ۳، ۳ و صفر حایز رتبه های مکانهای ششم تا دوازدهم شدند.

در هفته اول امیریزدان تدین، فرید حقیقی، مهدیار گیو، علیرضا ابوالحسنی، سهند اسلامی، میلاد دلیخون، سهیل ساجدی فر و مهدی حق نظری کاتاروهایی بودند که طبق هماهنگی با سازمان لیگ غیبت داشتند.

لیگ کاتا که برای نخستین بار برگزار می شود، طی شش هفته و بصورت رفت و برگشت پی گیری می شود و در نهایت کاتارویی که حایز بیشترین امتیاز شود به عنوان آقای کاتا ایران معرفی می شود.

نحوه محاسبه امتیازات کاتاروها در این لیگ به این صورت که در مبارزاتی که یک کاتارو با نتایج ۵ بر صفر و یا ۴ بر ۱ به پیروزی می رسد سه امتیاز کسب می کند و در پیکارهایی که با نتیجه ۳ بر ۲ پایان یابد، دو امتیاز برای برنده و یک امتیاز به نفر بازنده محاسبه می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند. به این ترتیب ۶۳ درصد داوطلبان را زنان و ۳۷ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند. تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار شده اند.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۵۰۱ هزار و ۸۱۰ داوطلب آغاز شده است. از تعداد ۵۰۱ هزار و ۸۱۰ داوطلب، تعداد ۳۵۵ هزار و ۵۰۸ نفر معادل ۶۷ درصد داوطلبان زن و تعداد ۱۶۶ هزار و ۳۰۲ نفر معادل ۳۳ درصد داوطلبان مرد هستند.

براساس قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، تغییراتی در کنکور سراسری از سال گذشته اعمال شده است که بر اساس آن دیگر داوطلبان تنها به سوالات دروس اختصاصی در جلسه آزمون پاسخ می دهند و ۵۰ درصد نمره مختص آزمون و ۵۰ درصد نمره داوطلب به سوابق تحصیلی فرد اختصاص دارد.

در آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی سه دفترچه اختصاصی با سه پاسخنامه به داوطلبان داده می شود. دفترچه شماره ۱ شامل درس زیست شناسی با ۴۵ سوال و دفترچه شماره ۲ شامل دروس فیزیک و شیمی با ۶۵ سوال و دفترچه شماره ۳ شامل دروس ریاضی و زمین شناسی با ۴۵ سوال است که داوطلبان باید به ۱۵۵ سوال در مدت ۱۸۰ دقیقه پاسخ دهند.

در آزمون اختصاصی گروه علوم تجربی علاوه بر سه دفترچه یادشده یک دفترچه شماره ۴ ویژه دیپلمه‌های بهیاری با ۳۰ سوال و ۲۰ دقیقه زمان پاسخگویی داده می شود.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان نیز برای داوطلبان متقاضی دانشگاه فرهنگیان در این گروه آزمایشی اختصاص می یابد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور، ۶۲۴ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار شده است.

کد خبر 6088827

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان