Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@14:43:35 GMT

کرانچار: بار روانی از روی دوش ما برداشته شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۰۲۹۹

کرانچار: بار روانی از روی دوش ما برداشته شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فشار زیادی قبل از بازی روی خودمان احساس میکردیم و نیاز بعه پیروزی داشتیم. بار روانی از روی دوش ما برداشته شد.

به گزارش مشرق، کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: دقیقه اول بازی انتظار داشتیم سیاه جامگان بازی بسته ارائه کنه، بسیار بازی حساسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما به خط حمله سیاه جامگان اجازه خطر ندادند. فشار زیادی قبل از بازی روی خودمان احساس میکردیم و نیاز به پیروزی داشتیم. بار روانی از روی دوش ما برداشته شد.

سرمربی تیم سپاهان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که در بازی‌های قبل کسب کرده‌ایم، پیش از بازی تمریناتمان را تغییر دادیم. مشخص بود که باید تغییرات ایجاد می‌کردیم. طی ۴ هفته گذشته روی تمریناتمان دقت کردیم. در خط حمله، دفاع و خط میانی تغییر و تحول داشتیم. نفراتی که امروز به بازی آوردیم عملکرد خوبی داشتند.

وی در ادامه در مورد عملکرد ضعیف مروان حسین بازیکن عراقی تیم سپاهان گفت: انتظاری که از او داشتیم را برآورده نکرد. او استراحت کافی نداشت به دلیل اینکه از عراق به ایران آمده بود، استراحت نکرده بود و سطح فنی که ما از او انتظار داشتیم را از خود نشان نداد. به همین دلیل در بین دو نیمه او را تعویض کردیم.

کرانچار در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: نیمکت‌نشینی مهرداد محمدی به این دلیل بود که ما سطحی که از او می‌خواستیم را انجام نداد، در این چند بازی اخیر انتظار ما را برآورده نکرد به همین دلیل تصمیم گرفتیم خط حمله را تغییر دهیم. مهدی رحیمی از عهده وظیفه خود برآمد و نشان داد می‌تواند به یک دفاع قابل قبول تبدیل شود. اگر به این شرایط ادامه دهیم یک نیمکت قوی خواهیم داشت. ما مهاجمان خوبی هم داریم.

وی در پایان صحبت‌های خود در مورد داوری و یک ضربه پنالتی که گویا برای تیم سپاهان گرفته نشد، گفت: به زعم ما پنالتی بود. نخستین باری نیست که داوری در مورد تیم ما این طور تصمیم می‌گیرد. این اتفاق در حالی رخ داد که بازی مساوی بود و آن پنالتی می‌توانست به ما کمک کند. من به بازیکنانم گفته‌ام نباید اجازه دهند تصمیمات داوری روی روح و روان آنها تأثیر بگذارد. داوری در مورد تیم ما یک مقدار تصمیمات عجیب می‌گیرد. این درحالی است که برای برخی از تیم‌ها، داوران خوب انتخاب می‌شوند که در جزئی‌ترین صحنه‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهند و به ما که می‌رسد این‌طور می‌شود.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردان ربیعی در مصاف با سپاهان انگیزه‌های خاص خود را دارند و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. - اخبار ورزشی -

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرگل تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بعد از عدم پیروزی در چند مسابقه، مصمم بودیم تا در تبریز سه امتیاز را بگیریم. کادر فنی به خوبی تراکتور را آنالیز کرده بود و با تمرکز بالا توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. تراکتور هم تیم خوبی است و هر تیمی نمی‌تواند آنها را در زمین خودشان شکست دهد.

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 

وی در مورد عدم نتیجه‌گیری ذوبی‌ها در هفت بازی پیاپی خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی هستیم و گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی در تیم به وجود بیاید. در اکثر این بازی‌ها نمایش خوبی از لحاظ فنی داشتیم، ولی بدشانسی آوردیم. تیم ما جوان‌هایی دارد که از آنها در آینده بیشتر می‌شنوید. تمام هدف بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه این است که بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و لیگ را در رتبه‌ای خوب به پایان برسانیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به تقابل تیمش با سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر یادآور شد: ما امسال مقابل تیم‌های بالانشین عملکرد خوبی داشتیم و برابر پرسپولیس هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی با سپاهان نیز قطعاً سخت است، چرا که آنها در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارند. بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است، ولی ما هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، گفت: از لحاظ اهدافی که در ذهن داشتم، همه چیز برایم راضی‌کننده نبوده است، ولی هر وقت برای ذوب‌آهن بازی کردم نهایت تلاش خودم را انجام دادم.

وی درباره اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ است، تصریح کرد: نظری در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم در مورد تیم خودم صحبت کنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

کامیابی‌نیا در انتهای صحبت‌هایش تأکید کرد تمایل ندارد در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس به اظهارنظر بپردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این دروازه‌بان مشهور جهان استاد بازی‌های روانی بود + ویدئو
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم
  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!
  • بازارهای صادراتی زعفران را دو دستی تقدیم افغانستان کردیم/ موانع صادراتی برداشته شود
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم
  • اگر غذایی ۵ ثانیه پس از برخورد به زمین برداشته شود، خوردن آن بی‌خطر است؟
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!