Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران استقلال در آخرین دقایق بازی این تیم مقابل فولاد علیه مدیرعامل آبی ها شعار دادند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و فواد از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید. حواشی نیمه دوم به شرح زیر است:

- قبل از شروع نیمه دوم تعداد انگشت شماری از هواداران استقلال که نزدیک جایگاه خبرنگاران نشسته بودند علیه رحمتی شعار دادند و خواهان جدایی او از استقلال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- با آغاز نیمه دوم هواداران استقلال به شعار علیه حامد لک پرداختند و این شعارها تا پایان بازی ادامه داشت.

- زمانی که استقلالی‌ها قصد داشتند علی قربانی را به جای شهباززاده وارد زمین کنند، داور چهارم بازی به آتل دست قربانی اشکال وارد کرد و این مساله بعد از توضیحات پزشک استقلال حل شد تا سرانجام قربانی وارد زمین شود.

- روی نیمکت استقلال، سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی قربانی، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی، سرور جپارف، امید نورافکن، محمد جواد محمدی و لئوناردو پادوانی حاضر بودند. روی نیمکت تیم فولاد هم امیر زلیکانی، مهرداد هدایتیان، هیثم هشامی زاده، فرشاد جان فزا، احسان مرادیان، عبدالرضا زارعی، امیر حسین باقر پور، صابر حردانی و سینا مریدی قرار داشتند.

- در اواسط نیمه دوم این بازی میان برخی از تماشاگران جایگاه ۱۹ استقلال درگیری شدیدی ایجاد شد. هرچند دلیل این درگیری مشخص نشد اما دخالت ماموران انتظامی باعث شد تا قضیه فیصله پیدا کند.

- در این بازی به دلیل نیمکت نشینی رحمتی و حیدری از تیم استقلال، بازوبند کاپیتانی بر بازوی امید ابراهیمی بسته شده بود. این بازیکن در دقیقه ۸۷ جایش را به جپارف داد تا حسینی کاپیتان استقلال شود.

- در اواخر این بازی خسرو حیدری بازیکن استقلال در کنار خط حاضر شد و دقایقی با شفر صحبت کرد و به او مشاوره فنی داد.

- حدود ۲۵ هزار نفر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. همچنین کمتر از ۱۰۰۰ هوادار تیم فولاد در ورزشگاه آزادی به تشویق تیم خود مشغول بودند.

- در آخرین دقیقه بازی استقلال و فولاد، هواداران استقلال علیه افتخاری شعار دادند و علی فتح الله زاده را تشویق کردند. در ادامه آنها باز هم مجتبی جباری را مورد تشویق قرار دادند.

- در پایان بازی درحالی که هواداران استقلال علیه حامد لک شعار می‌دادند، او برای بازیکنان استقلال دست تکان می‌داد و قلبش را به آنها نشان می‌داد. در همین زمان بازیکنان فولاد با رفتن به سمت طرفداران خود، از آنها تشکر کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به استقلال خوزستان پیوست

هافبک فولاد خوزستان به عضویت استقلال خوزستان درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال خوزستان، محمد آبشک هافبک باتجربه که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی، مس کرمان و داماش گیلان را دارد، کار خود را طی پنج فصل اخیر در فولاد خوزستان دنبال کرده بود و حتی در مقطعی موردتوجه پرسپولیس نیز قرار داشت.

آبشک که بهترین دوران فوتبالی‌اش را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته است، در پنجره زمستانی از این تیم جدا و به‌عنوان بازیکن آزاد به استقلال خوزستان منتقل شد.

تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!