Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – اواخر شهريورماه «بابک جهانبخش» به همراه تهيه‌کننده و مدير برنامه‌هايش «محمدرضا خانزاده»، مدير شرکت اکسير نوين، مهمان دفتر سايت «موسيقي ما» بودند. بابک جهانبخش از آن خواننده‌هاي بي‌حاشيه است که معمولاً در طول سال گفتگوهاي انگشت‌شماري انجام مي‌دهد. ما در گپ دو ساعته‌اي که با او داشتيم سراغ مواردي رفتيم که در مصاحبه‌هاي قبلي اين خواننده کمتر به آنها پرداخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائلي درباره حذف خواننده‌هاي دهه هشتاد از بازار موسيقي، ديدگاه‌هاي او درباره فضاي قطعات جديد بازار موسيقي، برنامه‌هايش براي آينده، حواشي او با تلويزيون و خواسته‌هايش براي پسرش آرتا از جمله سرفصل‌هاي گفتگو با بابک جهانبخش بود.
او در بخشي از صحبت‌هايش پيرامون حذف خواننده‌هاي دهه هشتاد از بازار موسيقي گفت:« اگر ديد تهيه‌کننده نسبت به خواننده، تاريخ مصرفي باشد آن خواننده سريع از بين مي‌رود. مسأله بعدي خود خواننده است که مي‌تواند به تهيه‌کننده اين انگيزه را بدهد که چه نوع نگاهي داشته باشد. يعني مي‌تواند يک خواننده تنبل باشد و هيچ تلاشي نکند و تهيه‌کننده را مجبور به فعاليت‌هاي ديگر کند يا مي‌تواند فعال باشد و خودش را در سطح بالا نگه دارد. از کار خودمان نمي‌خواهم مثال بزنم ولي مثلاً مي‌توانيم از «کريستيانو رونالدو» به عنوان يک انسان حرفه‌اي و درجه يک الگوبرداري کنيم. او در زندگي‌اش کاملاً حرفه‌اي با همه چيز برخورد مي‌کند چون يک ورزشکار حرفه‌اي است.»
يکي ديگر از موارد گفتگوي ما با اين خواننده درباره سبک‌هاي جديد و علايق جديد مخاطبان موسيقي پاپ بود که بابک جهانبخش اين ديدگاه را درباره انتقادات نسبت به خودش داشت:« همه مي‌توانند انتقاد کنند و حرف زدن راحت است. ايستادن روي استيج و چشم در چشم مردم خواندن، دنياي ديگري دارد. الان در نقطه‌اي هستم که همه حق دارند درباره من نظر بدهند ولي هيچکس جاي من نيست. اگر توانستند در نقطه اي که من ايستاده ام بايستند و دوام بياورند، آن زمان مي‌توان تحسينشان کرد. من مسير خودم را طي مي‌کنم و مخاطبم به اجراهايم مي‌آيد و کارهايم را مي‌شنود و نقدها هم برايم محترم است.»
البته گپ ما با خواننده «من و بارون» از کنار فضاي سينما هم گذري داشت و او انتقادات جدي نسبت به تبعيض ميان موسيقي و سينما داشت و اعلام کرد:« سايت «موسيقي ما» به عنوان يک رسانه معتبر باني اهداي تنديس به من و سايرين شد اما چرا براي ما جشنواره برگزار نمي‌شود؟ مگر موسيقي با سينما چه تفاوتي دارد؟ ما که نجيب تر هم بوديم و با حفظ احترام بايد بگويم برخي اتفاقات آن طرف در سمت ما رخ نمي‌دهد. ما هميشه حواسمان هست که کسي چيزي نگويد ولي مي‌بينيم که همه کار در سينما انجام مي‌شود.»
بخشي از توضيحات بابک جهانبخش درباره آلبوم جديدش هم به اين شرح بود:« هنوز با خودم درگير هستم که اصلاً آلبوم منتشر کنم يا منتشر نکنم. همه قول مي‌دهند و عمل نمي‌کنند حالا ما هم مثل همه! (خنده) اما من دوست دارم آلبوم منتشر کنم ولي ناگهان ده کار با همديگر مي سوزد. عوامل کارها تغيير نکرده‌اند ولي ادبيات کارهاي جديدم متفاوت است. در ميان کارهاي جديدم دو شعر دارم و ترانه نيست.»
برخي از صحبت‌هاي بابک جهانبخش درباره محسن يگانه هم به اين شرح بود:« قطعه «بهت قول ميدم» محسن يگانه به نظر من يک کار فوق‌العاده بود. محسن يگانه دوست خيلي خوب من است و کارهايش را دوست دارم ولي او هم زمان انتشار قطعه بهت قول ميدم اصلاً فکر نمي‌کرد اين کار موفق شود. تازه اين را هم بگويم که ورژن دوم اين کار همه‌گير شد و تأثيرگذار بود. علت موفقيت قطعه بهت قول ميدم، ريشه محسن يگانه بود. محسن در ميان مخاطبان ريشه داشت و با يک هول کوچک دوباره به جايگاه خودش بازگشت.»
يکي ديگر از بخش‌هاي صحبت ما درباره بازيگري و ورود او به اين عرصه بود که صحبتي هم از فرزاد فرزين به ميان آمد و جهانبخش گفت:« نگاه شما با آهنگ ها را تأييد مي‌کنم ولي اگر من بودم بازي نمي‌کردم. آقاي فرزاد فرزين بازي اش خوب است ولي من ترجيح مي‌دهم خواننده بمانم.»
متن کامل گفتگوي سايت «موسيقي ما» با بابک جهانبخش صبح روز يکشنبه 23 مهرماه منتشر مي‌شود. شما مي‌توانيد خلاصه اين گفتگو را هم در کانال تلگرام «موسيقي ما» به نشاني T.me/musicema_online و صفحه اينستاگرام «موسيقي ما» به نشاني Instagram.com/musicema ببينيد و بخوانيد.‌

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

کد خبر 6092865 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • فیلم| حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • عکس| داوود کیم به قولش عمل کرد/ خواننده کره‌ای تمام پولش را خرج مسجد کرد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند