Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: ترامپ هنوز از حداقل دانش سياسي برخوردار نيست که بفهمد، اين آژانس انرژي اتمي است که بايد پايبندي ايران به برجام را تاييد کند نه ترامپ.
علاءالدين بروجردي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، در واکنش به اظهارات وقيحانه و نادرست دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا گفت: ترامپ هنوز از حداقل دانش سياسي برخوردار نيست که بفهمد، اين آژانس انرژي اتمي است که بايد پايبندي ايران به برجام را تاييد کند نه ترامپ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: عدم تاييد برجام از سوي ترامپ فاقد هرگونه ارزشي است و عملا ترامپ با چنين اظهاراتي عدم فهم سياسي خود را از يک روال بين المللي (توافق هسته اي) به دنيا عرضه کرد.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاکيد کرد: سپاه بخش مهمي از پيکره ملت ايران بوده و هرگونه تحريم جديد عليه سپاه توسط همه ملت ايران محکوم است.
وي بيان داشت: همه جهانيان در چند روز اخير ملاحظه کردند که همه مسئولين اعم از دولت، مجلس و قوه قضاييه در حمايت از سپاه به عنوان نماد اقتدار ملي ملت ايران يکپارچه هستند و اين تفکر عقب مانده ترامپ را محکوم مي‌کنند.
بروجردي تصريح کرد: با توجه به اينکه سپاه امروز نماد مبارزه با تروريسم است و آمريکا هم نماد حمايت از تروريسم دولتي است بنابراين علت عصبانيت آمريکايي‌ها از سپاه در همين نکته نهفته است بنابراين سرمايه گذاري هنگفتي که آمريکايي‌ها و رژيم صهيونيستي در رابطه با داعش مي‌کنند با عکس العمل سپاه باعث شد تا عملا اين سرمايه گذاري آمريکايي‌ها شکست بخورد و موجب عصبانيت آمريکايي‌ها شود.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اضافه کرد: سپاه همواره در خط مقدم مبارزه با تروريسم و حمايت از ملت‌هاي منطقه قرار داشت و اين سياست و موضعگيري ترامپ باعث شد تا سپاه با اقتداري بيشتري به جلو حرکت کند.
بروجردي با اشاره به اظهارات ترامپ درباره اينکه تحريم هايي را وضع مي کنيم با همکاري کنگره که ايران نتواند موشک بالستيک قاره پيما آزمايش کند. تصريح کرد: سياست موشکي ايران به عنوان کشوري که هشت سال در مقابل تهاجم بي رحمانه خلع سلاح بود به عنوان تنها وسيله بازدارندگي با اقتدار ادامه خواهد داشت و مجلس شوراي اسلامي هم از اين موضوع حمايت جدي خواهد کرد .
وي افزود: ما بودجه و منابع بيشتري را براي سپاه به تصويب مجلس شوراي اسلامي مي رسانيم تا سپاه بتواند موشک هاي جديد خود را با برد بالاتري آزمايش کند. لذا آمريکا بايد بداند با اين روش ها به هيچ وجه توان مقابله با توانمندي موشکي ايران را نخواهد داشت .
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: نيروهاي مسلح اعم از سپاه و ارتش هدف و سياست تقويت روزافزون نيروهاي نظامي را همچنان به پيش خواهند برد و آمريکا هم توان مقابله با اين توانمندي را به هيچ وجه نخواهد داشت .
تکميل مي‌شود

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گریگوری ماشکوف (Grigory Mashkov) سفیر سیار (کل) روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت طرح واشنگتن برای استقرار موشک‌های کوتاه و میان‌بُرد در منطقه آسیا-اقیانوسیه به طور اجتناب‌ناپذیری باعث رقابت تسلیحاتی موشکی خواهد شد و روسیه را وادار خواهد کرد تا به تهدید‌های امنیتی جدید، از جمله در زمینه بازدارندگی هسته‌ای پاسخ دهد.

ماشکوف گفت: واضح است که این نشانه خوبی برای ثبات جهان در آینده نخواهد بود.

دیپلمات روسیه اظهار داشت: طرح‌های آمریکا، در صورتی که اجرا شوند، به طور اجتناب‌ناپذیری موج قدرتمندی از رقابت‌های موشکی چندجانبه را با تمام پیامد‌های ناشی از آن ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: ما به نوبه خود، مجبور خواهیم شد به این تهدید‌های جدید علیه امنیت کشورمان واکنش نشان دهیم و همه اقدامات لازم را برای تضمین امنیت خود بکار بندیم.

ماشکوف گفت: به هر حال تاسیسات مهم روسیه از جمله مقر‌های فرماندهی و پایگاه‌های نیرو‌های هسته‌ای ما، ممکن است با موشک‌های آمریکایی با یک پرواز کوتاه‌مدت مورد حمله قرار گیرند.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن نیز پیشتر با اشاره به اقدامات نظامی واشنگتن در جنوب شرقی آسیا گفت که استقرار موشک‌های بالستیک در فیلیپین، امنیت جهانی را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس