Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - دیدار تیم های مینی بسکتبال خوزستان و تهران که جمعه شب در اهواز برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا،تیم مینی بسکتبال خوزستان پس از 24 سال توانست عنوان قهرمانی رقابت های کشور را به خود اختصاص دهد.
2 تیم خوزستان و تهران با شکست حریفان خود در مرحله نیمه نهایی به بازی فینال راه یافتند تا بر سر عنوان قهرمانی بجنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور پرشور تماشاگران اهوازی از مهمترین حواشی این دیدار بود و این موضوع جذابیت بازی را دو چندان کرد.
کوارتر اول این دیدار بازیکنان هنرنمایی محمد بغلانی بازیکن پست 5 خوزستان به سود این تیم به پایان رسید. این بازیکن به تنهایی 17 امتیاز از 22 امتیاز تیمش را در این کوارتر گرفت.
حضور خانواده بازیکنان 2 تیم بین تماشاگران باعث شد بازیکنان دو تیم پس از زدن هر گل به سمت خانواده خود رفته و خوشحالی خود را با آن ها تقسیم کنند.
در کوارتر دوم این دیدار تیم خوزستان تیم اصلی خود را به طور کامل از زمین بیرون کشید و این امر موجب شد نماینده تهران از خوزستان پیش افتد و عرصه را در ادامه بر تیم میزبان تنگ تر کند.
در این کوارتر کادر فنی تیم خوزستان به شدت به تصمیم داور بازی معترض شد و این امر موجب گردید چند نوبت بازی متوقف شود و ناظر بازی با هر سه داور صحبت کند.
مدیر کل ورزش و جوانان به همراه چند تن از معاونان و عضو شورای شهر اهواز از میهمانان ویژه این دیدار بودند.
در حین کوارتر دوم بازی، تماشاگران تهرانی که حدود 50 نفر بودند در قضاوت داوران خلل ایجاد کردند و با حاشیه سازی در کنار زمین موجب درگیری با ماموران انتظامی و امنیتی سالن شدند که این امر از چشمان ناظر بازی پوشیده نماند.
پس از پایان نیمه اول این دیدار در حالی که تیم خوزستان با امتیاز 45 بر 27 بازی را واگذار کرده بود افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به درون رختکن رفته و با بازیکنان صحبت کرد که این امر باعث تقویت روحیه بلندقامتان کوچک شد.
در کوارتر سوم این دیدار بازیکنان شکست خورده خوزستان به یک باره روی سکه را تغییر دادند و با بازی کم اشتباه خود فاصله امتیاز را با حریف کم کردند. در این کوارتر تیم خوزستان 21 امتیاز کسب کرد در حالی که تیم تهران 14 امتیاز تصاحب کرد.
در کوارتر چهارم بازی، بغلانی و سیدی دو ستاره تیم خوزستان با نمایش استثنایی خود مورد تعجب همگان شدند به طوری که بازیکنان تهران مرتب بر روی آن ها مرتکب خطا می شدند.
تیم خوزستان در سه دقیقه مانده به پایان بازی گوی سبقت را از حریف قدرتمند خود ربود و توانست در مقابل چشمان تماشاگران خون گرم اهوازی که به شکلی خاص از آن ها حمایت می کردند عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
در کوارتر پایانی بازی در حالی که 4 ثانیه به انتهای بازی زمان باقی مانده بود تیم تهران به سمت سبد تیم خوزستان یورش برد و با یک پرتاپ به گل رسید این در حالی بود که داور سوت پایان بازی را زده بود و گل این تیم مردود اعلام شد این موضوع باعث شد کادر فنی تیم تهران نسبت به رای داور معترض شود و با بیرون کشیدن تیم خود از زمین درگیری بین تماشاگران رخ داد.
پس از این موضوع تماشاگران دو تیم با یکدیگر درگیر شدند به حدی که یکی از تماشاگران تیم خوزستان که والدین یکی از بازیکنان بود مصدوم شده و توسط پزشک سالن مورد مداوا قرار گرفت.
درگیری ها به حدی بود که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان وارد قضیه شد و با وساطت او و رییس هیات بسکتبال استان موضوع خاتمه یافت و با دخالت ماموران نیروی انتظامی تماشاگران تهرانی از سالن خارج شدند.
ناظر بازی به همراه داوران به اتاق استراحت رفتند و سرانجام پس از بررسی فیلم بازی و در حالی که بازی 30 دقیقه متوقف شده بود ناظر این دیدار رای نهایی را اعلام کرد و تیم خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت.
فرد آسیب دیده نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: وقتی قهرمانی تیم خوزستان در این دیدار مسجل شد تماشاگران حریف به سمت ما حمله ور شدند و یکی از آن ها با وسیله ای برنده دستم را برید.
وی گفت: این بچه ها آینده های بسکتبال ایران هستند و صحیح نیست در بازی فینال شاهد چنین صحنه هایی باشیم. با توجه به این که در این دیدار با حضور خانم ها توافق شده بود بسیار زشت است که در شهر خودمان یک عده با ما چنین رفتاری کنند.
داور این دیدار نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به وضوح روشن است که حق با خوزستان بود اما نمی دانم چرا مسوولان تیم تهران چنین حرکتی مرتکب شده و باعث جنجال بین تماشاگران شدند.
وی گفت: پس از این که چهار مرتبه فیلم بازی را مرور کردیم به این نتیجه رسیدیم که بازیکنان تیم تهران زمانی که وقت بازی به اتمام رسیده بود توپ را وارد سبد تیم خوزستان کرده و طبیعتا گل مردود است و دیگر جای هیچ بحثی نیست اما حرکات تیم تهران در نوع خود جالب توجه بود و ما متعجب شدیم.
دیدار بین دو تیم مینی بسکتبال خوزستان و تهران در بازی فینال رقابت های قهرمانی کشور با برتری 77 بر 74 به سود خوزستان به پایان رسید.
6068
خبرنگار:محمد شاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌هاى بسكتبال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم پلیس عراق قرار گرفتند و در پايان موفق شدند این بازی را با نتیجه 102 بر 64 پیروز شوند.

 شهرداری گرگان این دیدار را به ميزبانى تالار بسكتبال آزادى تهران با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سینا واحدی، سالار منجی و ویل چری آغاز کرد.

 شاگردان مصطفی هاشمی نیمه اول این دیدار را با برتری 49 بر 31  به پایان رساندند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: 22-15 به سود شهرداری گرگان

کوارتر دوم: 27-16 به سود شهرداری گرگان

کوارتر سوم:  26-8 به سود شهرداری گرگان

کوارتر چهارم:  27-25 به سود شهرداری گرگان

ویل چری با 30 امتیاز، 4 ریباند، 3 توپ ربایی و کارایی 28 بهترین بازیکن این دیدار بود.

بازی‌ بعدی دو تیم 16 فروردین ماه در عراق برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • برتری قاطع شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است