Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@18:20:56 GMT

ايده هاي روشن کردن خانه هاي تاريک

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۳۲۲۱

ايده هاي روشن کردن خانه هاي تاريک

خبرگزاري آريا -
نور يکي از عوامل اصلي جذابيت و چشمگير تر شدن هر دکوراسيوني مي باشد. قطعا شما هم تمايل به زندگي در يک خانه تاريک و کم نور را نداريد، نور باعث ايجاد سرزندگي و نشاط در محيط زندگي شما مي شود، بنابراين اگر شما هم تمايل داريد در يک فضاي سرزنده و روشن زندگي کنيد با اين مطلب با ما همراه باشيد تا با هم با ترفندهاي روشن تر کردن خانه هاي تاريک بيشتر آشنا شويم، با ما همراه شويد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روشن کردن خانه هاي تاريک: انتخاب رنگ هاي روشن
اولين راه حل براي روشن تر کردن خانه هاي تاريک انتخاب رنگ سفيد و روشن براي ديوارها در فضاهاي داخلي مي باشد. انتخاب رنگ سفيد مي تواند به بزرگ تر نشان دادن فضا و همچنين روشن تر شدن فضا کمک شاياني کند. اگر دوست داريد رنگ هاي روشن ديگري را براي فضاي دکوراسيون خود انتخاب کنيد مي توانيد به مطلب انواع رنگ سفيد در دکوراسيون منزل را بشناسيد! سري بزنيد و با انواع رنگ سفيد در دکوراسيون منزل بيشتر آشنا شويد.

انتخاب رنگ هاي روشن خانه را روشن مي کند
روشن کردن خانه هاي تاريک: انتخاب مبلمان ساده و روشن
انتخاب مبلمان سفيد و بدون طرح راه حل ديگري براي روشن تر کردن خانه هاي تاريک مي باشد. همچنين توجه داشته باشيد هر قدر فضاي شما خلوت تر باشد روشن تر و دلباز تر به نظر خواهد رسيد. بنابراين اگر خانه ي کوچک و کم نوري داريد از انتخاب طرح ها و نقوش شلوغ براي لوازم و وسايل خود پرهيز کنيد.

انتخاب مبلمان سفيد و بدون طرح راه حل ديگري براي روشن تر کردن خانه هاي تاريک مي باشد
روشن کردن خانه هاي تاريک: انتخاب پرده هاي حرير و نازک
روش ديگري که مي توانيد با کمک آن خانه ي تاريک خود را روشن تر کنيد انتخاب پرده هاي حرير و نازک براي پنجره ها مي باشد. اين پرده ها نور را به خوبي در فضاي خانه ي شما پخش مي کند، و فضاي لطيف تري را در دکوراسيون داخلي شما به وجود مي آورد.

انتخاب پرده هاي حرير و نازک باعث عبور نور مي شود و خانه روشن تر مي شود
روشن کردن خانه هاي تاريک: استفاده از آينه
با کمک آينه ها مي توانيد روشنايي دکوراسيون خود را دو برابر کنيد، بهتر است آينه را در مقابل يک منبع نور مثل لوستر نصب کنيد تا علاوه بر بزرگ نمايي فضا با کمک آن به سادگي بتوانيد خانه ي تاريک خود را روشن تر کنيد.

بهتر است آينه را در مقابل يک منبع نور مثل لوستر نصب کنيد
روشن کردن خانه هاي تاريک: استفاده از نورپردازي به رنگ روشن
همان طور که در بندهاي قبل گفته شد انتخاب مبلمان و رنگ هاي روشن، به روشن تر کردن خانه هاي تاريک کمک بسياري مي کند. اما در ميان انتخاب نور سفيد براي نور پردازي و روشنايي مي تواند در روشن تر شدن فضاي داخلي شما تاثير بيشتري داشته باشد.

انتخاب نورهاي سفيد به روشن شدن خانه کمک بسيار مي کند
روشن کردن خانه هاي تاريک: استفاده از کاشي و سراميک
براي روشنايي فضاهايي مانند آشپزخانه مي توانيد از کاشي و سراميک هاي براق استفاده کنيد، کاشي و سراميک به خوبي نور را منعکس مي کنند و فضاي داخلي ما را روشن تر مي کند بنابراين بهتر است براي خانه ي تاريک خود کاشي و سراميک را جايگزين پارکت هاي تيره کنيد.

براي روشنايي فضاهايي مانند آشپزخانه مي توانيد از کاشي و سراميک هاي براق استفاده کنيد
روشن کردن خانه هاي تاريک: استفاده از کابينت هاي گلاس
کابينت هاي هاي گلاس به دليل خاصيت انعکاس نور به خوبي مي تواند به روشن تر شدن خانه تاريک شما کمک شاياني کند، اگر مي خواهيد در باره ي اين کابينت هاي جذاب بيشتر بدانيد بهتر است به مطلب چرا کابينت هاي گلاس؟! رجوع کنيد و اطلاعات بيشتري در اين باره کسب نماييد.

کابينت هاي هاي گلاس به دليل خاصيت انعکاس نور مي تواند به روشن تر شدن خانه کمک کنيد
روشن کردن خانه هاي تاريک: استفاده از نورگيرهاي سقفي
نورگيرها و روشنايي هاي سقفي يکي از راه حل هايي است که مي تواند به طور اساسي روشنايي فضاي شما را دو برابر کند، پس اگر اقدام به بازسازي و يا ساخت خانه هاي خود کرديد بهتر است استفاده از نورگير سقفي براي روشن کردن خانه هاي تاريک خود را فراموش نکنيد.

نورگيرها و روشنايي هاي سقفي يکي از راه حل هايي براي روشن کردن خانه مي باشد
منبع : chidaneh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بارسلونا خواهد بود.

اشرف حکیمی همراه لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و امیدوار بود همراه همبازیانش در بازی خارج از خانه جواز صعود به دور نیمه نهایی را کسب کند.

برای شکست دادن بارسا چه کاری انجام می‌دهید؟ اشرف حکیمی در پاسخ به این سوال گفت:"ما می‌خواهیم برنده شویم، پس از اتفاقی که در پاریس افتاد، واقعاً می‌خواهیم این کار را انجام دهیم."

تاکتیک‌های پیش بینی شده؟

خوب تمرین کرده‌‌ایم، انگیزه‌ای برای صعود به نیمه نهایی داشته‌ایم. من در بازی رفت به دلیل محرومیت بازی نکردم. بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم برنده شویم. فردا زمان آن است که همه چیزمان را در زمین بگذاریم.

وضعیت امباپه چطور است؟

من او را مانند کل تیم با انگیزه می‌بینم. ما باید نتیجه را تغییر دهیم.

بعد از شکست 2-3 مقابل بارسا بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ما این ایده را داریم: ایجاد موقعیت‌های زیاد. ما فردا گل می‌خواهیم تا برنده شویم.

فصل جاری؟

مربی تلاشش را می‌کند، تغییر ایجاد کرده و در مورد خودم می‌دانید که در پست‌های مختلف بازی کرده‌ام. می‌نوانم در پست‌های مختلف در این زمینه به تیم کمک کنم.

لوئیس انریکه؟

او یک ایده برای بازی دارد: تسلط بر کل بازی، ایجاد فضاها، مثلث‌ها... او عجله‌ای برای حمله ندارد. ایده‌های او بسیار واضح است و این در هر بازی منعکس می‌شود.

ترس از چگونگی استقبال تماشاگران از پاری سن ژرمن؟

ما 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن هستیم. باید نشان دهیم که خوب هستیم. هواداران نمی‌توانند بازی را تغییر دهند.

اطلاعات دمبله درباره بارسا؟

او بارسا را خوب می شناسد، اما همینطور مربی‌ آن‌ها هم دمبله را خوب می‌شناسد. ما باید تمرکز داشته باشیم، همان سبک بازی را انجام می‌دهیم و باید کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

دیگر خبرها

  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • معمای حیاتی تلسکوپ جیمزوب حل شد
  • حمایت سپاه از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • بازسازی منزل با حداقل هزینه؛ راهنمای جامع و کاربردی
  • ۴ ایده شگفت انگیز برای تیز کردن اصولی و صحیح چاقو (فیلم)
  • نقش دستگیره‌های کابینت در زیبایی خانه
  • ایده ای خلاقانه برای مبارزه با تقلب در امتحانات: کلاه های ضد تقلب در فیلیپین (فیلم)
  • راهنمای جامع طراحی داخلی به کمک شرکت معماری