Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است کشف یک موجود عجیب شبیه به موجودات فضایی را در اطراف شهر " ایرکوتسک " در منطقه سیبری روسیه را به تصویر می کشد.

در این ویدئو موجودی که دارای چشمان بزرگ سیاه رنگ و دهانی باز است دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود این موجود عجیب در حالی کشف شد که قسمت هایی از بدن آن کاملا از بین رفته بود و قسمت هایی نیز در در میان برف ها دفن شده بود.

ویدئوی مربوط به موجود ناشناخته، نخستین بار از یکی از شبکه های تلویزیونی روسیه پخش شد و میلیون ها نفر با دیدن آن دچار شوک و حیرت شدند. این در حالی بود که وزارت امور خارجه روسیه بلافاصله این ویدئو را یک ویدئوی ساختگی دانست و غیر واقعی اعلام کرد. سخنگوی کرملین در این خصوص گفت : " موجود عجیبی در منزل یک دانش آموز و روی تختخواب پیدا شد که پس از تحقیقات مشخص شد که غیر واقعی و با کمک خرده های نان و پوست مرغ ساخته شده است.

اظهارات سخنگوی کاخ کرملین در حالی بود که برخی کاربران نیز به آن واکنش نشان دادند. بسیاری از کاربران در کامنت هایی، اظهارات سخنگوی کاخ کرملین را متقاعد کننده ندانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " آیا می توان تنها با خرده نان و پوست مرغ چنین چیزی درست کرد؟ "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

کشف موجود عجیب ناشناخته در روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌سلمان پیروزی پوتین در انتخابات را تبریک گفت

کرملین اعلام کرد، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی دوشنبه در یک گفت‌وگوی تلفنی پیروزی و انتخاب مجدد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در انتخابات را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، کرملین امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد: «محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد عربستان و رئیس شورای وزیران طی گفت‌وگوی تلفنی به ولادیمیر پوتین، پیروزی قاطع او در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را به گرمی تبریک گفت.»

براساس گزارش کمیسیون انتخابات روسیه، پس از شمارش ۱۰۰ درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، پوتین ۸۷.۲۸ درصد آرا را به دست آورد. براساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات، «ولادیمیر پوتین» برای پنجمین بار به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد.

طبق بیانیه کرملین، بن‌سلمان و پوتین دوشنبه همچنین برای ادامه توسعه روابط دوستانه و همکاری دوجانبه سودمند میان مسکو و ریاض ابراز آمادگی کردند. به گزارش اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: «به‌ویژه کارآمدی هماهنگی میان این دو کشور در قالب اوپک پلاس مورد توجه قرار گرفت.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بن‌سلمان پیروزی پوتین در انتخابات را تبریک گفت
  • موجود عجیب اقیانوس‌ها که توانایی حل مسأله دارد+ فیلم
  • کرملین: نظر آمریکا درباره انتخابات روسیه اهمیتی ندارد
  • کرملین: نظرات آمریکا درباره انتخابات روسیه اهمیتی ندارد
  • پوتین با قاطعیت در کرملین ماند
  • پوتین: مرگ ناوالنی غم‌انگیز بود
  • کرملین: ادعاهای غرب درباره انتخابات روسیه پوچ است
  • «ولادیمیر پوتین مُرده و کرملین دهه‌هاست از بدل استفاده می‌کند»
  • رمز پیروزی پوتین در اوکراین
  • روسیه حمله تروریستی اوکراین را در راه‌آهن سراسری سیبری خنثی کرد