Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات نجفی پیرامون دروغ اثبات نشده‌ی املاک نجومی در حالی است که وی به تازگی توسط کمیسیون تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به مجلس فرا خوانده شده است. به گزارش جهان نيوز؛ محمدعلی نجفی، شهردار اصلاح‌طلب تهران که به تازگی برای ارائه توضیح پیرامون وقوع فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان به کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس احضار شده است، طی یک مصاحبه در خصوص پیگیری موضوع واگذاری املاک در شهرداری گذشته از سوی نمایندگان و طرح سوال از وزیر کشور به جهت عدم تعیین تکلیف این موضوع، گفته است:

درمدت یک و ماه و نیم که مسئولیت شهرداری تهران را برعهده گرفتم، هنوز نتوانستیم اطلاعات دقیقی از این مسئله بدست آوریم؛ البته کمیته‌ای در کنار سازمان املاک شهرداری تشکیل شده که این مسئله را بررسی کنند؛ ضمن اینکه شهرداری از آمادگی لازم برای همکاری و تعامل با مجلس و با وزارت کشور برای پیگیری موضوع برخورداراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جماران، وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی اطلاعات مربوط به املاک نجومی شفاف نیست، تصریح کرد: دسترسی به اطلاعات دقیق زمان‌بر است![۱]

*اظهارات نجفی پیرامون دروغ اثبات نشده‌ی املاک نجومی در حالی است که وی به تازگی توسط کمیسیون تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به مجلس فرا خوانده شده است.

جبار کوچکی‌نژاد ​رئیس کمیته تحقیق در همین باره گفته است: ما در کمیسیون آموزش مجلس از آقای محمدعلی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش برای پاسخگویی به ایرادات و تخلفات او، در حیاط خلوت کردن صندوق ذخیره فرهنگیان دعوت کردیم اما وی این دعوت را نپذیرفت.

او با بیان اینکه حضور نیافتن در کمیسیون بعد از دعوت مجلس به منزله پذیرفتن تخلف تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: ما از ایشان دوباره دعوت خواهیم کرد و دیوان محاسبات باید علیه کسانی که ساختار صندوق ذخیره را این‌گونه کرده‌اند که مقدمه سوء استفاده‌ها فراهم شود، اعلام جرم کند.[۲]

گفتنیست، اصلاح‌طلبان شورای شهر و شهرداری تهران علیرغم تبلیغات گسترده مبنی بر وجود فساد و یا اعطای املاک نجومی در شهرداری تهران، تاکنون نتوانسته‌اند حتی یک مورد فساد مرتبط با شهردار تهران و یا یک فساد گسترده و سیستمی در شهرداری تهران را اثبات کنند.

رسوایی این قضیه به حدی بوده است که چپ‌ها تلاش کرده‌اند از مقولاتی مثل گم‌شدن ۲۰۵ میلیون تومان در شهرداری تهران و یا تخریب چند باغ بعنوان فسادهای گسترده در دستگاه عریض و طویل شهرداری تهران یاد کنند که البته برای همین دو ادعا هم سندی ارائه نکرده‌اند و حتی در لفظ نیز نتوانسته‌اند اشاره‌ای به نقش شخص قالیباف در این مقولات داشته باشند.

جالب آنکه محافل اصلاح‌طلب طی روزهای اخیر از این می‌گویند که به دلیل بزرگ بودن فسادها در شهرداری تهران است که سکوت کرده‌اند![۳]

۱_ http://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-763247
۲_ http://fna.ir/a1i0f9
۳_ mshrgh.ir/784035

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900203

دیگر خبرها

  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن