Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:22:25 GMT

آغاز اجرای سه نمایش جدید در مجموعه تئاتر شهر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۴۹۲۳

آغاز اجرای سه نمایش جدید در مجموعه تئاتر شهر

برنامه این هفته مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که سه نمایش جدید در تالار سایه و پلاتو اجرا میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در تالار سایه با اتمام نمایش «شب شرقی» به کارگردانی ناصح کامگاری، از این هفته ۲ نمایش جدید میزبان علاقه مندان می شود.

«نذار این خواب تعبیر بشه» عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری است که از روز سه شنبه ۲۵ مهر ماه در تالار سایه به صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ با مدت زمان ۷۰ دقیقه به صحنه می رود بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، بهروز پناهنده، فریبا امینیان، رضا جوشنی و هما پریان به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «پرواز شماره ۷۴۵» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین هم نمایش جدید دیگری است که از روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۲۰ به مدت زمان ۴۰ دقیقه در تالار سایه به صحنه می رود. مرجان پورغلامحسین بازیگر و گلنوش طاهری و بیتا بهارلو بازی دهندگان عروسک این اثر نمایشی هستند.

در پلاتو اجرا نیز بعد از پایان اجرای نمایش «تور عروسی مامان» به کارگردانی مریم منصوری نمایش جدیدی با عنوان «راهمرد» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری اجرای خود را از روز سه شنبه ۲۵ مهر ماه آغاز می کند. در این اثر نمایشی که ساعت ۱۸ با مدت زمان ۵۰ دقیقه به صحنه می رود علاالدین قاسمی و بابک والی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «کُلُنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور هم ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه در تالار اصلی به صحنه می رود. در این نمایش حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحید نفر، علی رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جواد پورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیرا سلیمی، رها مقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمد شکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست، آیسان حداد به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو نمایش «هفت عصرهفتم پاییز» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی رحیم نوروزی و لیلا بلوکات ساعت ۱۹:۴۵ با مدت زمان ۷۰ دقیقه پذیرای تماشاگران تئاتر خواهد بود.

نمایش «چه کسی سهراب را کشت» به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی هم با بازی بهرام شاه‌محمدلو، رویا افشار، فرید قبادی، سروش طاهری، حسین پورکریمی، آبان حسین‌ آبادی ساعت ۱۹ با مدت زمان ۸۵ دقیقه به صحنه می رود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «تله موش» روی صحنه می رود
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی