Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:10:30 GMT

انتشار دیوان کامل غلامرضا سازگار تا اربعین

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۶۰۶۹

انتشار دیوان کامل غلامرضا سازگار تا اربعین

مدیر دفتر هنر و ادبیات هلال از انتشار مجموعه کامل اشعار غلامرضا سازگار با عنوان نخل میثم ۶ خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین فتحی، مدیر دفتر هنر و ادبیات هلال، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از انتشار مجموعه کامل از اشعار غلامرضا سازگار، پیرغلام حسینی و از شاعران پیشکسوت آئینی، خبر داد و گفت: این اثر که ششمین جلد از مجموعه «نخل میثم» است، دربردارنده اشعار سازگار در قالب‌های مختلف و موضوعات گوناگون شعری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اثر قرار است تا اربعین امسال به چاپ برسد و در دسترس علاقه‌مندان به شعر آئینی قرار گیرد. همچنین نرم‌افزار «نخل میثم نیز طراحی شده و در دسترس است. این نرم‌افزار جامع بوده و در بردارنده تمامی اشعار سازگار در موضوعات فاطمی، عاشورایی، مهدوی و ... است.

در آستانه ماه محرم نیز یازدهمین جلد از مجموعه «یک ماه خون گرفته» از همین شاعر، توسط دفتر هنر و ادبیات هلال به چاپ رسیده بود که مورد استقبال مداحان اهل بیت(ع) قرار گرفت و قرار است چاپ دوم آن نیز منتشر شود.

انتهای پیام/

R1013197/P1013197/S4,35/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش دیوان محاسبات از عملکرد هدفمندی یارانه ها تا پایان سال ۱۴۰۲، حاکی از انحراف در عدم تحقق ۳۱ درصدی منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها است.

دیوان محاسبات کشور تاکید دارد که به منظور مدیریت کارا و اثربخش یارانه‌ها، منابع و مصارف هدفمندی در سرجمع بودجه عمومی دولت لحاظ شود.

همچنین از دست‌دادن کارویژه سازمان هدفمندی، تکالیف غیر متعارف دستوری و استقراض سازمان از موارد حایز اهمیت در گزارش راهبردی این نهاد نظارتی است.

کد خبر 6091837

دیگر خبرها

  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)