Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@04:02:11 GMT

جایزه نخست جشنواره بیروت برای کریم لک زاده

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۶۲۸۵

جایزه نخست جشنواره بیروت برای کریم لک زاده

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، «دختری در میان اتاق» به کارگردانی کریم لک‌زاده که در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه کوتاه هفدهمین دوره جشنواره فیلم بیروت لبنان حضور داشت، موفق شد جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره را از آن خود کند.

جشنواره فیلم بیروت که یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم در آسیا محسوب می‌شود، فیلم‌های بلند و کوتاه را در بخش‌های ملی و بین‌الملل به رقابت می‌گذارد و به جشنواره کارگردان‌ها شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در دوره‌های مختلف خود پذیرای مهمانانی چون عباس کیارستمی، ایزابل هوپرت، فرانسیس فورد کاپولا، ژولیت بینوش و مارکو مولر بوده است.

هفدهمین دوره این جشنواره از تاریخ 4 تا 12 اکتبر برابر با 12 تا 20 مهر در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، فیلم‌بردار: پویان رنجبر، صدابردار: ساسان کاوه، گریم: حسنا خانمحمدی، دستیار کارگردان: حامد نجابت، مدیر تولید: احد محمد کرمی، دستیار فیلم‌بردار: محمد حسن‌زاده، تدوین: پویان شعله‌ور، بازیگران: یوسف دریادل، جعفر وهاب پور، محمد محمدلو و سونیا سنجری، تهیه‌کننده: مهد رشیدی، تهیه‌شده در: انجمن سینمای جوانان، محصول: ریپس فیلم

پخش بین‌المللی فیلم‌ «دختری در میان اتاق» را فیدان برعهده دارد.

501

دختری در میان ابرها جشنواره بیروت کریم لک زاده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند