Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ استاندار همدان با ابلاغ بخشنامه‌ای خواستار تعامل رسانه‌ای و ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها و طرح اختلافات و تنش‌های احتمالی در کمیته حل اختلاف خانه مطبوعات استان شد.

محمد ناصر نیکبخت در این بخشنامه خطاب به مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان آورده است:

«خداوند بزرگ را شاکریم که ملت شریف ایران اسلامی، در 29 اردیبهشت 96 با شرکت پرشور در انتخابات و برگزیدن رئیس جمهوری دانشمند، شجاع و مدبر، امتداد تدبیر را برای میهن اسلامی رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک درآستانه فعالیت دولت دوازدهم، با توجه به رویکرد و تأکید مؤکد رئیس جمهور محترم، جناب آقای دکتر روحانی بر اجرای منشور حقوق شهروندی و قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، از آنجا که رسانه، یکی از ارکان مهم و مؤثر در ترویج فرهنگ مطالبه‌گری و زمینه‌ساز پاسخگویی شفاف مسؤولین به شمار می‌رود، شایسته است ضمن تعامل سازنده و ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و الکترونیکی، در صورت بروز هرگونه مشکل و یا تنش با اصحاب رسانه استان، موضوع را ابتدا از طریق کمیته حل اختلاف مستقر در خانه مطبوعات استان پیگیری و در صورت عدم حصول توافق، حق پیگیری دستگاه از سایر مراجع محفوظ خواهد بود.»

پیش از این در دولت یازدهم نیز استاندار همدان اعلام کرده بود هیچ یک از مدیران سازمان‌ها یا دستگاه‌های اجرایی استان حق شکایت از رسانه‌ها را ندارند مگر در موارد ضروری که باید روابط عمومی استانداری همدان را قانع کند.

انتهای پیام/خ

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با رسانه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم

استاندار لرستان به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و برقراری رفاه اجتماعی در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

او اضافه کرد: اعضای شورا برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام‌شده، ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت لرستان منابع شناخت هستند.

اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور

استاندار لرستان با تأکید به خدمت شوراها به حوزه‌های شهری و روستایی، عنوان کرد: اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی این استان در برقرار شود.

شفقت بیان کرد: مشکلات موجود در لرستان به فعالیت و توسعه در حوزه زیرساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و فعالیت  کسب‌وکار نیاز دارد.

او خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

استاندار لرستان با اشاره به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این استان، تأکید کرد: تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت لازمۀ پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور