Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:17:18 GMT

مدیر سینما آزادی کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۷۶۳۰

مدیر سینما آزادی کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفت

کرمانشاه- مدیر سینما آزادی کرمانشاه در پنجمین نشست مدیران امور سینمایی کشور در سنندج مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمانشاه، همزمان با پنجمین نشست مدیران امور سینمایی کشور که با حضور محمد حمزه زاده معاون سینمایی حوزه هنری کشور، محمود کاظمی مدیرعامل و اعضا ی هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز و همچنین مدیران امور سینمایی ۱۹ استان که از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ مهرماه در سنندج برگزار شد، از تلاش های احسان رمضانی مدیر سینما آزادی کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست عملکرد سینماهای کشور در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و از برترین های هر بخش تقدیرشد.

امین مرادی، سرپرست حوزه هنری استان کرمانشاه ضمن تبریک به مدیر امور سینمایی کرمانشاه و همکاران تلاشگر سینما آزادی خاطر نشان کرد. در عصر حاضر و با ورود تکنولوژی های مختلف، هنر سینما با استفاده از نبوغ و خلاقیت هنرمندان متعهد در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی گام برمی دارد که در این میان مدیران سینما در حوزه صنعت سینما داری نقش بی بدیلی را ایفا می کنند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با تلاش های شبانه روزی همکاران در سینما آزادی و پویش آسیب های موجود و همچنین رفع اشکالات، شاهد بالندگی بیشتر سینمای استان و آشتی هر چه بیشتر اقشار مختلف با سینما باشیم.

این مدیر فرهنگی تصریح کرد: بر این باوریم که با حضور جناب آقای بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه و مساعدت و حمایت های مدیران ارشد استانی شاهد بازگشایی سینما پیروزی نیز در آینده نزدیک باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیر عامل،رئیس هیات مدیره،اعضای شورای معاونین و روسای ادارات، سید امیرحسین موسوی به عنوان سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون معرفی شد.

تهران-ایسنا- محمد شیخ حسینی،مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این مراسم گفت: صادقانه،خالصانه و صمیمانه از زحمات جناب آقای ذوالفقاری که اکنون به درجه بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود:مرور خاطرات همکاری با آقای ذوالفقاری بیانگر آن است که وی همواره گره از مشکلات باز می کرد و موانع را از سر راه همکاران بر می داشت.
شیخ حسینی ادامه داد:فعالیت جناب ذوالفقاری در حوزه های مالی و نظارتی موجب شده بود که توانایی های ایشان در پذیرش ریسک به حرکت رو به جلوی سازمان کمک کند.
وی با تقدیر از زحمات ذوالفقاری اعلام کرد: تلاش های ایشان نزد خداوند قادر حکیم ماجور خواهد بود.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم اعلام کرد:آقای ذوالفقاری جزو آن دسته از مدیرانی بود که باعلم و کتاب مانوس بود و این انس موجب شده بود که نتایج آن را در سبک و شیوه مدیریت ایشان شاهد باشیم.


وی ادامه داد:ذوالفقاری همچنین صاحب تالیفاتی است که خواننده را با تجربیات درونی و مدیریتی وی آشنا می کند.
حسن شریفی معاون مدیرعامل در امورعملیات بانکی هم در این نشست گفت: مهارت فنی،مهارت انسانی و مهارت ادراکی جزو ویژگی های یک مدیر موفق محسوب می شود و ذوالفقاری واجد این سه ویژگی بود.
کریم میرزاخانی،معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی نیز با اشاره به سابقه همکاری با ذوالفقاری گفت:یکی از حسن های بازرس این است که سایه اش سنگین باشد و ذوالفقاری واجد این ویژگی بود.ویژگی مثبت دیگر ذوالفقاری این بود که از حوزه تخصصی خود خارج نشد.
شهرام بخشا،معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات نیزذوالفقاری را به لحاظ علمی و فنی و معرفتی جزو وزنه های سنگین بانک محسوب برشمرد.
محمد ذوالفقاری، معاون سابق مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم گفت:سعی کردم در طول خدمت تعامل و همکاری را جزو اولویت های خود قرار دادم.
وی افزود:در طول خدمت در صندوق تعاون و بانک توسعه تعاون بین دو حوزه پارادوکسیکال فعالیت کردم.در حوزه مالی سرعت حرف اول را می زند و در حوزه نظارت نیاز به سعه صدر و تامل وجود دارد اما تلاش کردم در دوره خدمت همواره بین این دو ساحت تعادل برقرار کنم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس توسط مدیر عامل بانک توسعه تعاون از تلاش های محمد ذوالفقاری تقدیرو با تقدیم حکمی، سید امیر حسین موسوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون منصوب شد.


موسوی پیش از این مدیر امور حقوقی معاونت امور حقوقی ونظارت،بازرس ویژه مدیر عامل، مشاور مدیر عامل در امور مجلس، رییس گروه تطبیق قوانین و مقررات موضوعه کمیته ریسک و تطبیق بانک توسعه‏ تعاون، رییس اداره حقوقی و امور مجلس دانشگاه پیام نور و رییس اداره کارگزینی دانشگاه پیام نور بوده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • سینما در پیشانی حوزه فرهنگ و هنر است/ شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • نگاهی گذرا به عملکرد سازمان سینمایی
  • بیش از ۴ هزار طلبه فاضل نزدیک به اجتهاد داریم
  • ۶هزار صندلی سینما برای عدالت فرهنگی
  • ساخت پردیس سینمایی مدرن سلماس چشم انتظار یاری مسئولان
  • سینما سعدی سلماس بازسازی می شود
  • از حکم مدیران یک جشنواره سینمایی تا صدور چند پروانه ساخت
  • بازسازی سینما سعدی سلماس در دستور کارحوزه هنری