Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی عراقی از شکسته شدن محاصره مقر حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق بعد از درگیری‌ها میان حشد شعبی و پیشمرگ‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، منابع امنیتی عراقی اعلام کردند که بعد از درگیری‌های شدیدی که میان نیروهای حشد شعبی و پیشمرگ‌ها رخ داد محاصره مقر حزب اتحادیه میهنی کردستان در طوزخورماتو شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درگیری‌ها به کشته شدن شش تن از نیروهای حشد شعبی و زخمی شدن دو تن از پیشمرگ‌ها منجر شد.

نیروهای عراقی بعد از عقب‌نشینی نیروهای پیشمرگ از مواضع خود در طوزخورماتو در مرزهای کرکوک پرچم‌های کردستان عراق را پایین کشیده و در این مواضع مستقر شدند.

در عین حال علی حسینی سخنگوی رسمی حشد شعبی در محور شمال به سومریه نیوز جزئیات وقایع در طوزخورماتو را که شب گذشته رخ داد، اعلام کرد.

این سخنگو تاکید کرد: افراد مسلح پیشمرگ شب گذشته حمله‌ای را به حسینیه ده غایب در مرکز شهرستان طوز انجام دادند که نیروهای محافظ حسینیه به این حمله واکنش نشان دادند و این امر به درگیری‌هایی منجر شد که تلفاتی نداشت. اما اکنون اوضاع آرام است.

این درگیری‌ها به دنبال برگزاری همه پرسی استقلال کردستان عراق و بالا گرفتن اختلافات درباره کرکوک رخ داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است