Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مهنا بابايي مقدم از سوي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شفت منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، فيروز فاضلي، روز پنجشنبه (٢٠ مهر ٩٦) در جلسه معارفه سرپرست جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شفت که با حضور معاونين اداره‌کل برگزار شد، گفت: خانم بابايي به عنوان دومين بانويي محسوب مي شوند که مديريت اداره يک شهرستان در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان برعهده ايشان قرار داده شده است و هدف از اين انتخاب علاوه بر توانمندي هاي خانم بابايي، استفاده از ظرفيت بانوان به نحو احسنت مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان اظهار کرد: هنر در جهت انقال مفاهيم از جايگاه ويژه اي برخوردار است و فرهنگ و هنر از مهم‌ترين عوامل در جهت پيشرفت جوامع بشري هستند.
وي ادامه داد: ما بايد فضاي لازم را براي هنرمندان ايجاد کنيم تا با آسودگي بتوانند کارهاي فرهنگي و حوزه هاي نرم افزاري را انجام بدهند و بدانند کارهاي فرهنگي متعلق به آنهاست و اميدواريم که در شهرستان شفت هم همانند گذشته شاهد تغييرات مثبت در زمينه رشد و تعالي فرهنگ و هنر باشيم.
مهنا بابايي نيز در اين جلسه ضمن تقدير و تشکر ار حسن نظر و اعتماد مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، ابراز کرد: اميدوارم با حمايت ها و مساعدت هاي مديريت محترم و بهره گيري از تمام ظرفيت هاي هنرمندان فهيم و شايسته شهرستان و همکاري همکاران بي نظير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شفت، بتوانيم سهم بسزايي در رشد و بالندگي اين شهرستان داشته باشيم.
در پايان اين مراسم، حکم مسئوليت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شفت توسط مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان به مهنا بابايي مقدم تحويل داده شد که در متن اين حکم آمده است: «نظر به تعهد و توانايي جنابعالي، با حفظ پست سازماني از مورخ ١٣٩٦/٧/٨ به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شفت منصوب مي شويد.
اميد است با استعانت از خداوند متعال و بهره گيري از کليه ظرفيت هاي موجود و نيروهاي کارآمد و فرهيخته ي اصحاب فرهنگ و هنر تعامل سازنده با مسؤلان شهرستان در جهت رشد فضايل اخلاقي و شکوفايي و اعتلاي فرهنگ و هنر اسلامي و ايراني موفق و مويد باشيد.»
مهنا بابايي مقدم، کارشناس ارشد مشاوره است؛ وي پيش از اين کارشناس فرهنگي و مطبوعات و امور قرآني، عضو کميته بانوان فرمانداري، مسئول روابط عمومي و به مدت پنج سال جانشين رييس اداره در فرهنگ و ارشاد اسلامي رضوانشهر بود. همچنين سابقه تدريس در دانشگاه و کارگاه هاي آموزشي مختلف در کارنامه کاري اين بانوي جوان گيلاني به چشم ميخورد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حکمی امیر حسین دانش‌کهن را به سمت سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.

‌امیر حسین دانشی‌کهن از کارمندان بنیاد شهید استان البرز بوده و پیش از این در مسئولیت های مختلف در این اداره کل فعالیت داشته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز