Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور برق برخوار گفت: بیش از ۳۲ میلیارد ریال در شش ماه اول سال جاری برای اجرای پروژه ها، توسعه و نوسازی شبکه های برق برخوار هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ مدیر امور برق شهرستان برخوار، اظهار کرد: بیش از ۳۲ میلیارد ریال برای اجرای پروژه ها، توسعه و نوسازی شبکه های برق برخوار در شش ماهه اول سال جاری هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود اسکندری با اشاره به عملکرد اداره برق در شش ماه نخست سال جاری افزود: بیش از ۱۱/۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، بیش از ۱۰/۷کیلومتر شبکه فشار ضعیف و سه هزار و ۸۰۰ متر شبکه های سرقتی در شهرستان برخوار احداث شده است.

وی ادامه داد: ۱۶/۲ کیلومتر شبکه های فشار ضعیف و متوسط و همچنین ۳۵ دستگاه تابلوی توزیع و اندازه گیری؛ بهینه سازی شده است.

اسکندری در ادامه تعداد کل مشترکان شهرستان برخوار را ۵۹ هزار و ۶۹۱ عنوان کرد و افزود: در طول شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۱۶۵ مشترک عادی و دیماندی در شهرستان برخوار جذب شده است.

مدیر امور برق برخوار نصب ۲۵۴ دستگاه انواع چراغ لاک پشتی، نصب و احداث ۳۰ دستگاه پست هوایی به منظور ظرفیت سازی و رفع افت ولتاژ، نصب و اصلاح ۱۷۷دستگاه اتصال زمین، تقویت ۱۴دستگاه پست هوایی و زمینی و تبدیل ۱۰/۶ کیلومتر از شبکه های هوایی سیمی به کابل خودنگهدار را از دیگر اقدامات امور برق شهرستان برخوار در شش ماه اول سال جاری برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۴۴۱ کنتور سه فاز و تک فاز عادی معیوب و یک هزار و ۸۷ دستگاه کنتور فهام دیماندی معیوب، یک هزار و ۴۶۰ عدد لامپ معیوب و ۳۲۰ اصله تیر فرسوده به منظور بهینه سازی شبکه های شهرستان تعویض شده است..

وی در ادامه عنوان کرد: ۴۵۳ فرم تفاهم نامه کشاورزی و ۴۷۴ فرم تفاهم نامه صنعتی در زمینه مدیریت مصرف توزیع شده و سه هزار مشترک آموزش نیز در این شهرستان آموزش دیده اند.
اسکندری ادامه داد: ۶۰ مشترک صنعتی در طرح تعطیلات و ذخیره سازی عملیاتی، ۸۷ مشترک کشاورزی در طرح مدیریت مصرف برق کشاورزی، ۲۲ مشترک صنعتی در طرح تامین برق از دیزل ژنراتور و هشت مشترک اداری و تجاری در طرح مدیریت مصرف برق برخوار جذب شده اند.

مدیر امور برق برخوار به تعمیر و سرویس ۱۸۳ دستگاه پست هوایی و زمینی، عکس برداری یک هزار و ۷۵۰ نقطه از نقاط اتصالات سست با دوربین ترموویژن و انجام اقدام اصلاحی متناسب، همچنین تعمیر ۱۲۰ کیومتر از شیکه فشار متوسط به روش خط گرم اشاره و آن ها را دیگر اقدامات اداره امور برق برخوار عنوان کرد.
انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، اکبر ایازی با اشاره به اقدامات این سازمان درحوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار داشت: اقدامات ما در این سازمان بر مبنای مشارکت و نشاط اجتماعی بوده است که راه اندازی ساختمان نشاط، سالن ورزشی امیرکبیر، راه اندازی مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی، راه اندازی مرکز شهرکردشناسی، راه اندازی دبیرخانه نمد، افتتاح پیست دوچرخه سواری و افتتاح تنیس خاکی بانوان از پروژه های شاخص این سازمان در سال گذشته بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: برای اجرای این پروژه های شاخص سازمان ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین امسال اجرای ۵٠عنوان برنامه متنوع در هفته شهرکرد با همکاری نهادها و سازمان‌ها پیش‌بینی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894928

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد
  • ۴۷ میلیارد ریال وام به هنرمندان صنایع دستی ساوه پرداخت شد
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل