Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مجموعه تلويزيوني «دردسرهاي عظيم 1» به‌تازگي در شبکه آي‌فيلم دوبله شده و براي اولين بار براي مخاطبان کانال انگليسي اين شبکه در آن سوي مرزها به نمايش گذاشته‌ مي‌شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شبکه آي فيلم، «دردسرهاي عظيم 1» به کارگرداني برزو نيک‌نژاد در 26 قسمت از 24 مهر روي آنتن آي‌فيلم انگليسي قرار خواهدگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اين گزارش، سريال «دردسرهاي عظيم 1» به تهيه‌کنندگي ايرج محمدي و مهران مهام محصول گروه فيلم و سريال شبکه سه سيماي جمهوري اسلامي است که عليرضا کاظمي‌پور و سعيد جلالي نگارش آن را بر عهده داشتند.
در خلاصه داستان اين سريال آمده است: لطيف جواني که رؤياي بازيگري را در سر مي‌پروراند، ناخواسته درگير ماجراي عجيبي مي‌شود که او را دچار دردسرهاي فراواني کرده و مسير زندگي‌اش را دگرگون مي‌کند.
مهدي هاشمي، جواد عزتي، مهران رجبي، اميرغفارمنش، اشکان اشتياق، بهشاد شريفيان، محمد مهدي مطلبي، پرستو گلستاني، مريم سعادت، الناز حبيبي، زهره فکور صبور، شهين تسليمي و صفا آقاجاني در «دردسرهاي عظيم 1» به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
مجموعه تلويزيوني «دردسرهاي عظيم 1» از دوشنبه 24 مهر هرشب ساعت 23 به وقت GMT روي آنتن قرار مي‌گيرد و بازپخش آن نيز در ساعت‌هاي 05:00، 11:00 و 17:00 روز بعد خواهدبود.
کانال انگليسي شبکه آي‌فيلم مجموعه تلويزيوني «خط شکن» به کارگرداني مسعود تکاور را در جدول پخش اين شبکه قرار داده است و از شنبه روي آنتن قرار مي‌گيرد. «خط شکن» که در سال 1387 از شبکه پنج سيما پخش شد، از شنبه با دوبله انگليسي براي مخاطبان انگليسي شبکه آي‌فيلم به نمايش گذاشته مي‌شود.
داستان اين سريال، روايت دختر و پسر جواني به نام‌هاي نازنين و کورش است که با وجود مخالفت خانواده‌هايشان باهم نامزد شده‌اند و تصميم به ازدواج دارند. کورش خواننده است و نازنين ترانه سرا اما از آنجا که ترانه‌هايش کمي سياسي است و نمي‌تواند براي آنها مجوز بگيرد، همراه کورش تصميم به خروج از کشور مي‌گيرند…
حامد کميلي، يوسف تيموري، رضا رويگري، سيدجواد هاشمي، اميد آهنگر، مهدي اميني‌خواه، مريم کاوياني، فريده دريامج، سيما مطلبي، صفر کشکولي، آناهيتا همتي، داوود اسدي، شهرام عبدلي، سپند اميرسليماني و بهزاد رحيم‌خاني بازيگران اين مجموعه تلويزيوني بوده‌اند.
سعيد دولتخاني متن فيلمنامه اين سريال را به نگارش درآورده و سعيد منتظرالمهدي تهيه کنندگي آن را برعهده داشته‌است. ديگر عواملي که در توليد اين سريال همکاري کرده‌اند، عبارت‌اند از: حميد بهمني تدوينگر، علي ملکي مدير تصويربرداري، سعيد عليخاني مدير توليد و مهدي منيري مدير تدارکات.
مجموعه تلويزيوني «خط شکن» در 22 قسمت از کانال انگليسي آي‌فيلم هر شب روي آنتن قرارمي‌گيردو اولين قسمت آن امشب شنبه 22 مهر ساعت 23:30 به وقت تهران(20 به وقت GMT) پخش خواهدشد. تکرار آن نيز در ساعت‌هاي 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد خواهدبود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت