Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در سال تحصیلی
96-97 با مشارکت سپاه 600 هزار دانش آموز به سفر تربیتی - معنوی راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش ایرنا، مهدی فیض روز شنبه در حاشیه افتتاحیه کشوری راهیان نور دانش آموزی به میزبانی استان البرز در جمع خبرنگاران افزود: از سال 87 برنامه ملی راهیان نور در کشور آغاز شده که تا کنون نتایج ارزشمندی را در حوزه تربیتی دانش آموزان به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سال گذشته 500 هزار دانش آموز از سراسر کشور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
فیض یادآور شد: امسال تلاش می کنیم 600 هزار دانش آموز دختر و پسر پایه نهم و دهم دوره متوسطه مدارس کشوررا به این سفر معنوی اعزام کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این سفر پنج روزه در تقویت روحیه معنوی دانش آموزان تاثیر گذاری ویژه ای دارد در حالی که دشمنان انقلاب و اسلام به دنبال این هستند که نوجوانان و جوانان این مرزو بوم را از فرهنگ غنی اسلامی - انقلابی دور کنند.
فیض تاکید کرد: ملت ایران همانند دانش آموزان اعزامی به راهیان نور با سر دادن ندای لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا زینب (س ) در مقابل رفتار و ادبیات بی ادبانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می ایستند. 2819/ 6155خبرنگار:مهین مالمیر** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: مهمترین آموزش این مهارت آموزان در رشته‌های برق صنعتی، مکانیک، جوشکاری، صنعت گاز، فنی مهندسی، خیاطی، گلدوزی و حصیر بافی است.

بذرافشان افزود: امسال رشته‌های جدید هوش مصنوعی و هیجانی، صنعت و خدمات نیز در آموزشگاه‌های دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود.

وی گفت: در کتب درسی ۶۵ گروه هم، برنامه مهارتی در سرفصل‌های درسی دانش آموزان قرار دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان افزود: امسال برای افزایش مهارت، آموزشگاه‌های آزاد و دولتی استان نیز از چهارصد به ۵۰۰ آموزشگاه افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید؛ دانشجوی علوم پزشکی هرمزگان رتبه اول کشور شد

بذرافشان افزود: پارسال ۵۰ هزار تن در مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای هرمزگان آموزش دیدند.

اکنون ۶۰ مرکز دولتی و ۳۴۰ آموزشگاه آزاد در هرمزگان فعال است.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور
  • آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی