Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری در روز پنجشنبه بیستم مهر ماه ۹۶ برگزار شد. به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این مجمع گزارش هیئت مدیره و حسابرس مستقل و قانونی در خصوص عملکرد سال مالی ۹۵ به همراه صورت های مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۵ قرائت شد و سهامداران در جریان عملکرد بانک در حوزه های مختلف و نیز برنامه های آتی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آغاز این نشست، «علی اصغر سفری»، مدیرعامل بانک گردشگری، گزارش هیئت مدیره به سهامداران را قرائت کرد و گفت: «رشد و توسعه همه جانبه، ارزش آفرینی پایدار و تلاش برای رسیدن به جایگاهی در خور و شایسته از مهم ترین اهداف مدیران و کارکنان بانک گردشگری در سال مالی گذشته بوده است». وی افزود: «با بهره گیری بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت ها و نیز فعالیت بانکی مطالعه شده و با برنامه توانستیم در بسیاری از حوزه ها رشدی قابل قبول داشته باشیم که افزایش تعداد مشتریان، رشد سطح دارایی ها، افزایش سطح درآمدهای عملیاتی و افزایش تعداد کاربران خدمات بانکداری الکترونیک از مهم ترین نمونه های این عملکرد رو به جلو هستند».
مدیرعامل بانک گردشگری در ادامه با بیان گزارش آماری از عملکرد بانک تاکید کرد: «ما به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در بخش گردشگری، توانستیم تامین اعتبار و اجرای پروژه های بزرگ و ملی صنعت گردشگری را در کارنامه سال مالی ۹۵ ثبت کنیم».
این گزارش حاکی است در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری، موفقیت ها و دستاوردهایی مانند قرار گرفتن در رتبه ۵۵ در میان صد شرکت برتر کشور، افزایش سهم بازار، افزایش دامنه خدمات بانکداری الکترونیک به ویژه در حوزه پایانه های فروشگاهی و دستگاه های خودپرداز، پیشرفت چشمگیر در تقویت نهادهای کنترل و نظارت داخلی و ایفای نقش موثرتر در حوزه مسئولیت های اجتماعی از جمله مهمترین دستاوردهای بانک در سال مالی گذشته عنوان شد.
علاوه بر این در این مجمع در مورد انتخاب روزنامه رسمی بانک و تعیین حسابرس قانونی رای گیری شد و مجمع رسیدگی به برخی حوزه های اجرایی را به هیئت مدیره قانونی تفویض کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳