Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم معارفه معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور که صبح امروز (شنبه) 22 مهرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری برگزار شد، مهدی امیری اصفهانی به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی معرفی و از زحمات امین حسین رحیمی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش صدای ایران، معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور به پیشنهاد دادستان کل کشور و تایید و ابلاغ رییس قوه قضاییه از امروز کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم دادستان کل کشور در سخنان کوتاهی با تاکید بر جایگاه و وظایف خطیر دادستانی کل کشور بر لزوم تعامل،همفکری و هم افزایی بیشتر به منظور انجام هر چه بهتر امور تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری، معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور را فردی با تجربه و دارای تعهد دانست و برای امیری اصفهانی در مسئولیت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

دادستان کل کشور همچنین از زحمات رحیمی معاون سابق سیاسی و امنیتی دادستانی کل تشکر کرد و گفت: امیدوارم ایشان در مسئولیت های آینده خود نیز همچنان که در دادستانی کل ثمربخش بودند، موفق و منشا خدمات ارزنده باشند.

در پایان این مراسم ابلاغ معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل به وی ارائه و با تقدیم لوحی از زحمات معاون سابق دادستان کل نیز تقدیر شد.


منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز