Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال با انتشار پیامی خطاب به هواداران نوشت :

استقلال در دیدار روز گذشته عملکرد قابل قبولی در حفظ توپ و کار تیمی داشت. بازیکنان در همه دقایق مسابقه از حریف خود برتر بودند و شانسی به رقیب ندادند. البته تا زمانی که توپ وارد دروازه نشود، تیمی برنده نیست اما استقلال در مسیر پیشرفت قراردارد و بدون تردید روز به روز بهتر میشود و اشکالات آن برطرف میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما میدانیم هرمربی که تیمی راتحویل می گیرد، به زمان احتیاج دارد تا تیمش را بشناسد و آماده کند. بنابراین وظیفه همه ما این است که به آقای شفر فرصت بدهیم و از او حمایت کنیم.

هواداران عزیز استقلال به خاطر دارند هرمربی خارجی که به ایران آمده، چندین سال طول کشیده تا نتیجه بگیرد. آقای شفر کارش را از صفر شروع کرده و برای رسیدن به بالای جدول باید کارهای زیادی انجام دهد.

مدیریت باشگاه استقلال نیز برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در همین راستا تیم استقلال برای انجام کارهای تاکتیکی خود از اواسط همین هفته در زمین صنایع دفاع تمرینات خود را ادامه خواهد داد که امکانات و شرایط بسیار مطلوبی دارد.

هواداران عزیز می دانند بدون حمایت و پشتیبانی آنها، استقلال نمیتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. آقای شفر و تک تک اعضای باشگاه با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنند. هواداران استقلال باید به تیم محبوبشان کمک کنند و به بازیکنان اعتماد به نفس، شجاعت و انگیزه بدهند. تلاش و کوشش کادر فنی، بازیکنان و باشگاه استقلال با حمایت هواداران تکمیل می گردد و میتواند استقلال را به مسیر پیشرفت و موفقیت برساند، هدفی که همه اعضای باشگاه برای رسیدن به آن ایمان کامل دارند.

انتهای پیام/

حمایت افتخاری از شفر و کادر فنی تیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!