Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:42:14 GMT

تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۱۹۳۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تکریم ارباب رجوع بایستی سرلوحه امور قرار بگیرد و همواره بر اجرای آن اهتمام لازم مبذول شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سیدعباس جزایری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند است، اظهار کرد: باید در امر خدمت‌رسانی به مردم جامعه کارگران، کارفرمایان و تعاونگران پیشتاز باشند و رسالت خطیر خود را به نحو احسن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های راهبردی دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جدیت و اهتمام حرکت کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ارتقای فرآیند خدمت‌رسانی و حفظ کرامت مردم باید مهم‌ترین دغدغه پرسنل و کارشناسان این اداره باشد، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع بایستی سرلوحه امور قرار بگیرد و همواره بر اجرای آن اهتمام لازم مبذول شود.

جزایری افزود: در سال‌جاری برنامه‌ریزی‌ و نظارت بر تعاونی‌ها، آموزش نکات ایمنی و صیانت از نیروی کار، ساماندهی روابط کارگر و کارفرما، تقویت تشکلات و توسعه سه جانبه‌گرایی، تثبیت و تقویت تولید و حفظ اشتغال موجود، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و ارتقای فرهنگ کار از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری است.

وی در پایان گفت: نظارت جدی بر عملکرد کارمندان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری و زیرمجموعه‌های این اداره در شهرستان‌ها می‌تواند بسترهای لازم جهت دستیابی به اهداف این اداره را فراهم آورد و مدیران این اداره باید تلاش کنند تا فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه کلیه برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های این مجموعه قرار بگیرد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند