Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری سه نفر به اتهام سوء استفاده مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان خبر داد و گفت: پس از وصول گزارشاتی مبنی بر وجود سوء جریانات مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل، دستور بررسی و انجام تحقیقات مقدماتی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از بررسی‌ها متاسفانه مشخص شد یک جریان سوء مالی گسترده، از طرف یکی از پیمانکاران عمده این شرکت با همکاری برخی از پرسنل مثل مدیر مالی و مسئولان مالی این شرکت وجود دارد که متأسفانه با سوء استفاده از جایگاهشان، اموال دولتی را به نفع خود مورد استفاده قرار می‌دادند.

این مقام قضایی بیان کرد: در بازرسی و تحقیقات تخصصی‌تری که صورت گرفت میزان قابل توجهی اسناد مالی شرکت از منزل این پیمانکار کشف شد، همچنین چک‌های متعددی متعلق به شرکت آب و فاضلاب روستایی در منزل این فرد وجود داشت وحتی این فرد جعل امضا‌های متعددی را در این رابطه انجام داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پایان گفت: در این پرونده متاسفانه سوء استفاده میلیاردی صورت گرفته که البته سه نفر شامل پیمانکار اصلی و دو نفر دیگر از مسئولین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بازداشت شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید مهجور گفت: ۶۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب، فروردین امسال در گیلان شناسایی و تعیین تکلیف شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: افرادی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی ، به شبکه توزیع آب تصفیه شده و بهداشتی خسارت وارد کرده و خدمات رسانی به این مشترکان را با اختلال مواجه می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۳۴ هزار و ۳۵۳ مشترک از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی