Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت:دیوانگی ترامپ رد گم کنی است تا اگر بعدها به جهان اسلام آسیبی از سوی او وارد شد، بگویند دیوانه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قوام یوسفی صبح شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه با حضور استاندار جدید جو قبلی استان به آرامش تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین لازمه توسعه استان و محصول یک نیروی نظامی مقتدر امنیت است، افزود: خوشبختانه نیروهای مسلح در استان عملکرد بسیاری خوبی را دارند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اهانت رئیس جمهور آمریکا در ملت ایران، گفت: ترامپ دیوانه نیست بلکه به این دلیل این لفظ را برایش به کار می برند که اگر بعدها به جهان اسلام آسیبی از سوی او وارد شد، بگویند دیوانه است.

وی با بیان اینکه معنی ندارد رئیس جمهور آمریکا را دیوانه بدانیم در حالی که برای تمامی امورش اتاق فکر تشکیل می دهد، عنوان کرد: امروز همه مردم ایران باید هوشیار باشند و غافل نشوند چرا که دشمن به دنبال سوء استفاده است.

یوسفی با اشاره به اینکه مردم ما در بعد نظامی فراموش نمی کنند که استکبار جهانی چه بر سر آن ها آورده است، بیان کرد: نیروهای مسلح هشت سال جنگ تحمیلی و ترور هواپیمای مسافربری را فراموش نمی کند و همواره در مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قطعا نیروهای مسلح هر لحظه در حمایت از حریم ولایت آماده جان فشانی هستند، افزود: این گونه صحبت ها و مداخله گری ها توسط دشمن بر پافشاری ملت ایران بر حریم ولایت و آل الله می افزاید.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنوز خون جوانان ما در مقابل تروریستی که به نام نیروهای داعشی بر علیه نظام مقدس ایران و اسلام پرورش داده اند خشک نشده است، گفت: افتخار نیروهای مسلح این است که به عنوان یک سرباز تا آخرین قطره خون در مقابل استکبار ایستادگی خواهند کرد.

وی بیان کرد: به لطف خداوند متعال در جاهایی که مشاهده می شود بین دولت مردان شکافی ایجاد شده حرکات دشمنان ما موجب پوشش این شکاف ها می شود و بر وحدت بیش از پیش ملت ایران می افزاید.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بدون هرگونه گرایش سیاسی با وحدت تا آخرین قطره خون در رکاب ولایت و حرم آل الله و خاک پاک ایران ایستادگی می کنند، اظهار داشت: خوشبختانه مدیرانی که برای استان انتخاب می شوند هر روز بهتر و بیشتر در خدمت مردم هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دیدگاه رهبر انقلاب از اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897894

دیگر خبرها

  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • ببینید | دیدگاه رهبر انقلاب از اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح
  • ببینید | اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • وزارت دفاع در مسیر تجهیز و تسلیح سپاه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند
  • سیر فزاینده تحولات علمی و صنعتی در سپاه پاسداران