Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از 12 سال، امروز ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرستان کلاله افتتاخ و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، با حضور دکتر محمد حسن دوگانی با حضور معاون حقوقی مجلس و همانگی استان های پیام نور کشور، ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرستان کلاله پس از 12 سال، افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف در این آیین گفت:‌ برای احداث واحدهای مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف در مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد طاهری افزود :‌ واحدهای مسکونی فوق در راستای تفاهم نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و مشارکت مردم احداث و امروز در شهرها و روستاهای شهرستان خواف تحویل متقاضیان شد.

وی بیان کرد: ۸۳ واحد مسکونی مخصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ و بهزیستی طی سالجاری در این شهرستان در حال احداث است.

طاهری گفت: ۹۵۲ متقاضی بهسازی مسکن روستایی برای اخذ تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی طی سالجاری به بانکهای عامل معرفی شدند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • ۷ طرح عشایری در منطقه طسوج در آستانه بهره برداری
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • تحقق ۲۳ درصدی درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد زنجان/طرح «تولید جوهر خودکار» آماده بهره‌برداری است