Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@12:43:06 GMT

تراکتورسازی در حسرت یک روز خوش

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۳۵۵۰

تراکتورسازی در حسرت یک روز خوش

تراکتورسازی روز پنجشنبه در حالی به مصاف پیکان تهران می‌رود که بار دیگر با مشکل کمبود بازیکن مواجه است.

به گزارش مشرق، تیم تراکتورسازی پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان تهران خواهد رفت که این دیدار می‌تواند یکی از سخت‌ترین آزمون‌های گل‌محمدی در فصل جاری باشد. گل‌محمدی که در هفته گذشته سرمست از بازگشت شاگردان مصدومش در تمرینات شرکت می‌کرد، در فاصله یک روز مانده به دیدار مقابل پارس جنوبی متوجه شد که مصدومیت نوری تشدید شده و او حداقل باید دو سه هفته دیگر استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی اما، شوک اصلی به گل‌محمدی وارد شد و آن محرومیت مهدی کیانی و عارف آغاسی از سوی کمیته اخلاق بود.

عارف آغاسی همان بازیکنی بود که یحیی خیلی منتظر بازگشت او به میادین شد و بلافاصله پس از بهبود یافتنش، او را به میدان فرستاد. اکثر مربیان معمولاً سعی می‌کند در مورد بازیکنان مصدوم ریسک نکنند و اگر حتی یک درصد هم احتمال تشدید مصدومیت‌شان باشد، آنها را به میدان نفرستد، اما قضیه در مورد آغاسی فرق می‌کرد. گل‌محمدی به‌قدری با کمبود بازیکن در پست مدافع مواجه بود که زمانی که آغاسی پس از یک ماه و نیم به تمرینات بازگشت، خیلی زود هم او را به میدان فرستاد. مهدی کیانی هم که کاپیتان و یکی از آن 3 بازیکن اصلی تیمِ گل‌محمدی است.

این دو بازیکن به‌خاطر درگیری‌شان با یکدیگر در تمرین روز چهارشنبه که حتی منجر به زخمی شدن دست عارف آغاسی شده بود، تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌شان محرومند تا تراکتورسازی همچنان در حسرت یک روز خوش باقی بماند. از سوی دیگر، بعید به‌نظر می‌رسد که این «تا اطلاع ثانوی» تا پنجشنبه تمام شود. با نبود این دو بازیکن، مشکلات گل‌محمدی بار دیگر سر باز می‌کند. او علاوه بر محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و شاید سینا عشوری مصدوم؛ کیانی و آغاسی را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد. با این اوضاع، بار دیگر تراکتورسازی به همان اوضاع سابق برمی‌گردد و باید دید که گل‌محمدی این‌بار با کم بازیکن‌ترین حالت تراکتورسازی چه می‌کند. این بار دیگر کسی کاری به تراکتورسازی نداشت و خود این بازیکنان با درگیری با چاقو کار دست تیمشان دادند. در واقع خود کرده را تدبیر نیست.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد.دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند.دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ها در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی