Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:24:06 GMT

محل تجمع معتادان متهاجر در اهواز تخریب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۳۶۹۴

محل تجمع معتادان متهاجر در اهواز تخریب می‌شود

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر خوزستان گفت: در شهر اهواز تعدادی خانه وجود دارد که پاتوق مصرف مواد مخدر هستند که با پیگیری های انجام شده دستور قضایی برای تخریب آنها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه مشترک معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان به منظور همکاری‌های مشترک در راستای مبارزه با گسترش اعتیاد در شهر اهواز و جمع آوری معتادان متجاهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله امیری، رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر خوزستان در جلسه با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز اظهار داشت: کار کردن در حوزه مبازره با مواد مخدر باقیات صالحات است.

وی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در موضوع مواد مخدر پرداخت و بیان کرد: در اهواز 10 منطقه آلوده وجود دارد که به کمک همدیگر برای رفع این مشکل تلاش کنیم.

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر خوزستان خطاب به مسئولان شهرداری اهواز گفت: ما در بحث معتادین متجاهر از شما کمک می‌خواهیم که وضیعت شهر اهواز را بهتر کنیم.

وی تاکید کرد: در شهر اهواز تعدادی خانه وجود دارد که پاتوق مصرف مواد مخدر هستند، این خانه‌ها مخروبه و خالی از سکنه بوده و محلی مناسب برای تجمع معتادان برای مصرف مواد مخدر هستند که با پیگیری‌ انجام شده دستور قضایی برای تخریب آنها صادر شده است.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران