Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از ساماندهی نیروهای شهرداری در استان گلستان خبر داد و گفت: تمامی نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری های استان ساماندهی خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ محمد حمیدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در جمع خبرنگارارن از ساماندهی نیروهای شرکتی و قرارداری شهرداری های گلستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه آیین معارفه شهردار نگین شهر افزود: برای بالا بردن انگیزه و ساماندهی پرسنل غیررسمی شهرداری ها مقرر شد نیروهای شرکتی و قراردادی به پیمانی یا رسمی تبدیل وضعیت شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹۰۰ نفر واجد شرایط استخدام هستند که قرار است ۵۸۷ نفر آبان ماه از طریق آزمون جذب شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری مجید محبی اظهار کرد: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در کم‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

کد خبر 739804

دیگر خبرها

  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • کارگروه ملی احیاء و ساماندهی دریاچه نمک تشکیل می‌شود
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • المان شهید گمنام نماد وحدت و برادری در استان گلستان است