Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:02:26 GMT

۲۳ موکب اربعین در شهرستان کرمانشاه برپا شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۴۰۲۹

۲۳ موکب اربعین در شهرستان کرمانشاه برپا شده است

فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۳ موکب در شهر کرمانشاه برای اسکان و پذیرایی از زوار عتبات عالیات در ایام اربعین آماده شده است.

فضل‌الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه از شناسنامه‌دار شدن 23 موکب در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 23 موکب در شهر کرمانشاه برای اسکان و پذیرایی از زوار عتبات عالیات در ایام اربعین آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مسیرهای اصلی زائران اربعین حسینی در کرمانشاه میدانهای امام خمینی(ره)، میدان امام حسین(علیه‌السلام) و میدان آزادگان است گفت: امسال بر اساس تجربه سال گذشته در مسیر بیلوار از کامیاران تا کرمانشاه برای سرویس‌دهی یا خدمات‌دهی به زائران استانهای آذربایجان غربی و شرقی موکب برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد فرعی اربعین در بخشداری بیلوار نیز راه‌اندازی و فعال شده است افزود: برای برپایی موکب مسیرهای کمربندی شرقی و غربی، مسیر بیستون تا تنگه مرصاد نیز پوشش داده می‌شود.

رنجبر بیان کرد: امسال برخلاف سالهای گذشته در بحث پذیرایی از زوار اربعین درصدد مردمی‌تر کردن ارائه خدمات هستیم به گونه‌ای که دستگاه‌های دولتی به انسجام بخشی و نظارت و رفع مشکلات موجود بپردازد.

فرماندار کرمانشاه افزود: حسینیه‌ها، مساجد، ورزشگاه‌ها، نمازخانه‌های ادارات و مدارس در کنار مهمان‌سراها شناسنامه‌دار شده‌اند و همچنین از ظرفیت سازمان اردویی و آموزش و پرورش نیز به عنوان اسکان استفاده می‌شود.

رنجبر با اشاره به برپایی چادرهایی در ورودی و خروجی شهر توسط جمعیت هلال احمر گفت: در ورودی‌ها و خروجی‌های اصلی شهر نیز پذیرایی زوار اربعین انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال در محل اصلی کنسولگری عراق در کرمانشاه موکبی دایر نمی‌شود افزود: علاوه بر ساخت و تعبیه سرویسهای بهداشتی، لازم است برای دایر کردن موکبهای جدید از قبل با ستاد عتبات عالیات و شهرداری‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شود.

فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: به هیچ وجه به جزو دفتر حج و زیارت استان هیچ دفتری حق ارائه ویزا به زائران اربعین حسینی را ندارد و نیروی انتظامی هم تاکنون برخی از مراکز غیرمجاز صدور ویزای اربعین را پلمپ کرده است.

انتهای پیام/

R41380/P4001/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار کوهرنگ با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر گفت: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.
اکبری افزود: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ علاوه بر امدادرسانی، بین حادثه دیدگان مواد غذایی، پتو و چادر توزیع کردند.
وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان تصریح کرد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره رزگه دهستان موگویی گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این مسیر موقت هستند.
اکبری یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز