Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:31:40 GMT

پروژه ملی سیماک در استان قم عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۴۵۲۴

پروژه ملی سیماک در استان قم عملیاتی شد

مدیرکل پست استان قم گفت: با اجرایی شدن پروژه سیماک سامانه املاک در استان قم نیز یکپارچه‌شده و نظارت بر اخذ مجوز ساخت‌وساز قانونی و به‌صورت شفاف انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رحمان بیرانوند امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های هوشمند سازی، عمرانی و خدمات جدید در اداره پست مرکزی اظهار داشت: اقدامات و عملکرد پست استان قم در دولت تدبیر و امید قابل‌توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهم‌ترین اقدامات این اداره کل را در چند بخش عنوان کرد و افزود: توسعه محصولات و خدمات، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، اصلاح ساختار و مدیریت هزینه، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک، افزایش توانمندی و مشارکت کارکنان در فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی و اقدام پیرامون طرح‌های ملی در استان قم از مهم‌ترین اقدامات اداره پست استان قم است.

مدیرکل پست استان قم از بهره‌برداری اداره پست پردیسان نیز در روز جهانی پست خبر داد و گفت: افتتاح اداره پست ناحیه پردیسان، عملیاتی کردن پروژه ملی GNAF، عملیاتی کردن پروژه سیماک و همچنین افتتاح پروژه پست من ازجمله پروژه‌های است که امروز با حضور معاون وزیر ارتباطات به مناسبت روز جهانی پست در استان قم افتتاح شد.

بیرانوند پروژه ملی GNAF را مقدمه اجرایی شدن پروژه سیماک دانست و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن پروژه سیماک سامانه املاک در استان قم نیز یکپارچه‌شده و نظارت بر اخذ مجوز ساخت‌وساز قانونی و به‌صورت شفاف انجام خواهد شد.

وی اجرایی شدن پست من در استان قم را بسیار لازم و حیاتی خواند و تأکید کرد: با سامان‌دهی پیک‌های موتوری در استان قم و نظارت کامل اداره پست بر عملکرد آن‌ها جلوی خیلی اتفاقات غیرقانونی در شهر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد