Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:44:16 GMT

ساماندهی ۱۰۰۰ دستگاه خودرو برای سرویس مدارس همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۵۲۷۳

ساماندهی ۱۰۰۰ دستگاه خودرو برای سرویس مدارس همدان

همدان - معاون تاکسیرانی و حمل و نقل کالا و بار شهرداری همدان گفت: تاکنون یک هزار دستگاه خودرو برای سرویس مدارس همدان ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران حاجیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس، عنوان کرد: همدان به عنوان پایلوت اجرای این طرح در کشور شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) با هدف کسب رضایتمندی خدمات گیرندگان این حوزه و تاکید بر اهمیت ارائه خدمات با کیفیت در جامعه دانش آموزان ایجاد شده است، گفت: رانندگانی که قصد ارائه خدمت در قالب سرویس مدارس را دارند باید فعالیت قانونمندی داشته باشند و اطلاعات آنها در سامانه سپند ثبت شود.

حاجیان با اشاره به اینکه امسال برچسب سرویس مدارس با هماهنگی پلیس راهور و آموزش و پرورش با طرحی نو تهیه شده و بر روی خودروها نصب شده است، گفت: نرخ مصوب شده سرویس‌های مدارس برای مسافت از صفر تا ۳ کیلومتر ۶۵ هزار تومان، ۳ تا ۷ کیلومتر ۸۰ هزار تومان و بالای ۷ کیلومتر ۹۰ هزار تومان است.

وی بابیان اینکه مقرر شده تا مبلغ ۱۰ هزار تومان نیز این نرخ‌ها با رضایت والدین و و به شرط ویژه بودن خودرو بازنگری شود، گفت: تا کنون یک هزار دستگاه خودرو برای سرویس مدارس همدان ساماندهی شده است.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل کالا و بار شهرداری همدان افزود: پیش‌بینی شده تا پایان آبان ماه این تعداد به دو برابر افزایش یابد و قرارداد ما با سرویس مدارس نیز ۹ ماهه انجام می‌شود.

حاجیان با اشاره به اینکه هر سرویس تنها انتقال ۴ دانش‌آموز را برعهده خواهد داشت و غیر از این تعداد خلاف است، گفت: امسال نظارت سه برابر افزایش یافته و تقریباً ۱۸ نفر از بازرسان در این حوزه فعالیت دارند که به بازرسان حوزه‌های مختلف کمک می‌دهند.

وی با بیان اینکه در راستای ساماندهی سرویس مدارس در کنار سازمان تاکسیرانی، آموزش و پرورش و پلیس راهور وظیفه مهمی دارند، افزود:‌ متاسفانه عدم اشرافیت مدیران مدارس بر سرویس مدارس به عنوان معضلی در راه ساماندهی این خودروها است.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل کالا و بار شهرداری همدان بیان کرد: برخی والدین با قولنامه سوری موفق به ثبت نام فرزندان خود در مدارس می شوند و بعد از آن به دلیل شرم از گفتن واقعیات به مدیران مدارس، در بکارگیری سرویس مدارس برای فرزندان خود نیز با مشکلاتی مواجه هستند و همین موضوع سبب شده مدیران اشراف کامل به این موضوع نداشته باشند.

حاجیان همچنین از فعالیت ۲۰۰ راننده تاکسی خانم در همدان خبر داد و افزود: بر نحوه فعالیت تاکسی های شهر همدان نظارت می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان گفت: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

او تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب و کارسازی شود.

استاندار همدان گفت: در حوزه مسکن هم باید اقدام انقلابی صورت گیرد، همانطور که در سال گذشته با تلاش‌های فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط این اقدام صورت گرفت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی با سند سه ساله توسعه استان منطبق بوده است و خوب ارزیابی می‌شود.

او تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی باید به سمت تولیدات دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین حرکت کند.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان امروز یک برنامه مدون و مرتبط با حوزه‌ی تولید برای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه شد.

همچنین مقرر شد برنامه دقیق حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی با همکاری دستگاه‌های مرتبط و زیرمجموعه‌ها در راستای تحقق شعار سال در جلسه‌ی آتی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه گردد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است