Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان‌عمومی و انقلاب‌مرکز استان اردبیل از کشف سوء جریان مالی میلیاردی در شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان خبر داد.

به گزارش‌ایلنا، ناصر عتباتی از دستگیری سه نفر به اتهام سوء استفاده مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان خبر داد و گفت: پس از وصول گزارش‌هایی مبنی بر وجود سوء جریانات مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل، دستور بررسی و انجام تحقیقات مقدماتی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از بررسی‌ها متاسفانه مشخص شد یک جریان سوء مالی گسترده، از طرف یکی از پیمانکاران عمده این شرکت با همکاری برخی از پرسنل مثل مدیر مالی و مسئولان مالی این شرکت وجود دارد که متأسفانه با سوء استفاده از جایگاه‌شان، اموال دولتی را به نفع خود مورد استفاده قرار می‌دادند.

این مقام قضایی بیان کرد: در بازرسی و تحقیقات تخصصی‌تری که صورت گرفت میزان قابل توجهی اسناد مالی شرکت از منزل این پیمانکار کشف شد، همچنین چک‌های متعددی متعلق به شرکت آب و فاضلاب روستایی در منزل این فرد وجود داشت وحتی این فرد جعل امضا‌های متعددی را در این رابطه انجام داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پایان گفت: در این پرونده متاسفانه سوء استفاده میلیاردی صورت گرفته که البته سه نفر شامل پیمانکار اصلی و دو نفر دیگر از مسئولین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بازداشت شدند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، حسین سالاری با اعلام این خبر افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.
وی افزود: این فرد با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود.
معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: در بازرسی از بنگاه املاک این فرد تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.
به گفته معاون دادستان مرکز استان اردبیل عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان