Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- رئیس اداره استعدادهای درخشان استان قزوین گفت: شرکت دانش آموزان در المپیادهای علمی موجب افزایش ضریب قبولی و کسب رتبه های برتر در کنکور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ثابت رستمی در جسله اولیاء و مربیان مدارس استعدادهای درخشان استان قزوین که عصر شنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شداظهارداشت:دانش آموزان مستعد استان دارای توانمندی های نهفته فراوانی هستند که باید در شکوفایی آنها همت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قرار نیست دانش آموزانی که استعدادهای درخشانی دارند از پرداختن به سایر امور بازمانده و فقط به امور درسی و علمی مشغول شوند بلکه با برنامه ریزی مناسب باید کاری کنیم تا در سایر برنامه ها هم مشارکت کنند.

رستمی تصریح کرد:فعالیت های ورزشی و فوق برنامه هم می تواند مورد توجه والدین قرار گیرد و دانش آموزان در این برنامه ها نیز تشویق شوند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان قزوین یادآورشد:در فوق برنامه ها هیچ اجباری نیست و هر دانش آموزی که شرایط و توان لازم را دارد باید شرکت کند و نیازی نیست فشار و اجباری در این کار صورت گیرد.

وی گفت: حضور در المپیادهای علمی می تواند زمینه ساز آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در کنکور باشد و کسانی که در این رقابت های علمی حضور داشته اند از درصد قبولی بالاتری با کسب رتبه های برتر در کنکور برخوردار بوده اند.

رستمی اضافه کرد: در کنار آن که تلاش می کنیم تا دانش آموزان و فرزندان ما انسانهای عالم و توانمند تریبت شوند باید کاری کنیم تا این افراد انسانهای خوب برای جامعه باشند.

وی گفت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تعداد ۱۴۴۸ نفر از دانش آموز استان قزوین در ۴ واحد آموزشی استعدادهای درخشان تحصیل می کنند که از این تعداد ۷۱۹ نفر دختر و ۷۲۹ نفر پسر هستند.

رستمی افزود: از این تعداد ۵۸۴ نفر در دوره اول متوسطه و ۸۶۴ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور