Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با وجود تمام اميدواري هايي که براي کسب مجوز حرفه اي گري از کنفدراسيون فوتبال آسيا وجود داشت اما تيم هاي مطرح پايتخت در آستانه حذف از ليگ قهرمانان قرار دارند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، در فاصله دو هفته تا پايان ضرب الاجل کنفدراسيون فوتبال آسيا و مهلت يک ماهه اي که رئيس فدراسيون فوتبال براي ارسال مدارک و مستندات باشگاه هاي ايراني گرفته بود خبرهاي پيرامون تاييد مجوز حرفه اي نماينده هاي آسيايي ايران چندان خوشايند نيست چون احتمال اين که تيم هاي مطرح پايتخت از حضور در بازي هاي ليگ قهرمانان محروم شوند، بسيار زياد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به اخبار رسيده از فدراسيون فوتبال نه تنها شکايت هاي بازيکنان و مربيان طلبکار از باشگاه ها به AFC تمامي ندارد بلکه حالا ساير موسسات خصوصي طلبکار از باشگاه ها نيز از طريق وکلاي خود شکايت هايي را تنظيم و به مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کردند که از جمله آنها مي توان به شکايت يک شرکت هواپيمايي سرشناس در پايتخت اشاره کرد که از تمام نماينده هاي آسيايي ايران طلبکار است.
در همين حال مسئولان فدراسيون فوتبال با تائيد اين موضوع که اوضاع و احوال پيرامون باشگاه هاي ايراني در کنفدراسيون فوتبال آسيا چندان مساعد نيست، مدعي شدند چهار نماينده ايران براي دريافت مجوز حرفه اي گري تنها 15 روز فرصت دارند چون در غير اين صورت بايد قيد حضور در بازي هاي آسيايي را بزنند از همين رو باشگاه هاي ايراني بيشتر به تکاپو افتادند تا رضايت شاکيان را جلب کنند.
البته با انتشار خبر لغو مجوز حرفه اي بيش از 5 تا 6 باشگاه بدهکار عربستاني همچون الاتحاد، الشباب، النصر و التعاون از سوي کنفدارسيون فوتبال آسيا زنگ خطر براي نماينده هاي ايراني از جمله استقلال و پرسپوليس هم به صدا در آمد چون مشخص شد AFC با هيچ باشگاهي شوخي ندارد و تنها در صورت تسويه حساب مالي اجازه حضور در ليگ قهرمانان را به باشگاه هاي همه کشورها مي دهد.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد