Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید رضا ناصری سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: برای نخستین بار در کشور دوره آموزشی بیش از ۱۰ هزار راننده سرویس مدارس با هدف اصلاح رفتار‌های ترافیکی رانندگان و افزایش اطلاعات آن‌ها در زمینه‌های بهداشتی، قوانین راهنمایی و رانندگی و روانشناسی رفتار با دانش آموزان در شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت حوزه حمل و نقل در گام اول آموزش کاربران صنعت حمل و نقل در بخش رانندگان سرویس و رانندگان تاکسی و اتوبوس است که از سال گذشته با راه اندازی مرکز تخصصی آموزش آغاز شده است.

ناصری ادامه داد: دوره آموزشی رانندگان سرویس مدارس با هماهنگی سازمان فنی وحرفه‌ای برای اولین بار در کشور در شهر شیراز با حضور اساتیدی از پلیس راهور، آموزش وپرورش، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی به صورت تئوری و عملی برگزار شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس توافق انجام شده با سازمان فنی وحرفه‌ای به رانندگانی که در آزمون تخصصی پایان دوره نمره لازم راکسب نمایند گواهینامه بین المللی اعطاء خواهد شد.

ناصری بیان کرد: رانندگانی که موفق به کسب نمره لازم دراین دوره نشوند باید مجدد در آزمون شرکت کرده و درصورت اخذ نمره لازم می‌توانند به عنوان راننده سرویس به فعالیت خود ادامه دهند.

سرپرست معاونت حمل ونقل وترافیک با اشاره به اینکه، پلیس رفتار رانندگان سرویس مدارس را پس از آموزش مثبت ارزیابی کرده است، تصریح کرد: پس از دوره آموزشی رفتار رانندگان ارزیابی شد که به نشانگر تاثیر این دوره بر رفتار آنان به گواه کارشناسان و پلیس بوده است.
انتهای پیام/ر

آموزش بیش از ۱۰ هزار راننده سرویس مدارس در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی