Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر برنامه‌ریزی توسعه و پایش عملکرد شرکت بیمه‌کوثر؛ در سال‌جاری گام‌های موثری در راستای اصلاح ترکیب پرتفو برداشته شده است به‌نحوی‌که در شش‌‌ماه ابتدای سال‌جاری شاهد کاهش سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین از 59 به 36درصد و افزایش سهم بیمه‌های زندگی از 13 به 23درصد از کل حق‌بیمه تولیدی نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوالفضل آقادادی گفت: در شش‌ماهه سال‌جاری رشته‌های مهندسی، مسئولیت و زندگی شرکت هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد 134، 81 و 84 درصد نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد را میان سایر رشته‌ها داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در مدت یادشده، شرکت 322 میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده است، خاطرنشان‌کرد: از کل خسارت‌های پرداختی، سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین 51درصد، سهم بیمه درمان 21درصد و سهم بیمه‌های زندگی 13درصد و نسبت خسارت بیمه‌کوثر در این مدت 53درصد بوده است .

مدیر برنامه‌ریزی توسعه و پایش عملکرد بیمه‌کوثر تصریح کرد: با تلاش تمامی حوزه‌های ستادی و استانی سعی شده تحقق اهداف و سیاست‌های اصلی سال‌جاری شرکت درخصوص بهینه‌سازی ترکیب فروش شرکت با تمرکز بر کاهش فروش رشته شخص‌ثالث و افزایش فروش سایر رشته‌ها بالاخص زندگی؛ کنترل خسارت رشته‌های درمان و اتومبیل؛ سرمایه‌گذاری‌های مناسب و وصول مطالبات به‌صورت یکپارچه و متوازن پیگیری و رصد شود که نتایج حاکی از تحقق اهداف، برنامه‌ها و بودجه مصوب است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل‌شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده‌های میلیون‌ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند