Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:10:54 GMT

رامبد جوان در پردیس سینمایی هویزه مشهد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۸۵۴۶

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جوان در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نقش نگار بدون شک برای نگار جواهریان نوشته شده است زیرا ایده ی این فیلم با همفکری من، نگار جواهریان و احسان گودرزی فیلم نامه نویس کار، به ثمر نشست.

وی افزود: من و نگار جواهریان برنامه ی یک کار مشترک را باهم داشتیم و "نگار" این فرصت را برای ما ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان فیلم سینمایی "نگار" درباره ی تفاوت ژانر این فیلم با دیگر فیلم های ساخته خود گفت: علاقه من به سینما و تلویزیون است و قرار نیست مردم مرا با ژانر کمدی بشناسند، به همین دلیل ژانر پلیسی- معمایی را تجربه کردم و از کسب این تجربه احساس رضایت میکنم زیرا مردم نسبت به فیلم "نگار" بی تفاوت نبودند این به این معنا نیست که بگویم همه از "نگار" راضی بودند، نه، ولی همین که راجع به فیلم من نظر می دادند مرا راضی می کند.

جوان با تشکر از استقبال مردم مشهد گفت: توقع من از استقبال مردم برای فیلم "نگار"، بسیار نزدیک به واقعیت گیشه بود و ای کاش نگار جواهریان با من بود.

کارگردان فیلم سینمایی "نگار" در باره ی دوستی قدیمی اش با پیمان معادی گفت: قرار بود پیمان معادی نقش مقابل نگار را بازی کند و یک هفته مانده به شروع کار از همکاری با گروه من منصرف شد و محمد رضا فروتن دوست دیگر من این نقش را قبول کرد اما این موضوع اصلا باعث کدورت بین من و پیمان معادی نشد و او حق دارد پیشنهادات خود را قبول یا رد کند.

رامبد جوان خصوص حضور خود در فیلم سینمایی "نگار" به عنوان بازیگر افزود: کارگردانی به اندازه کافی کار مشکلی است و وقت زیادی از آدم می گیرد و خواست من این بود که تمام وقتم را برای کارگردانی بگذارم از طرفی هم نقشی مناسب برای خودم در این فیلم پیدا نکردم.

فیلم سینمایی "نگار"، فیلمی است با ژانر پلیسی- معمایی به کارگردانی رامبد جوان که هم اکنون در سینما های کشور در حال اکران است.

انتهای پیام//ی.م

عکاس خبر: اکرم آهویی

اکران مردمی "نگار" با حضور رامبد جوان در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه عکس‌های محمد امین کجوری با عنوان «پرنده، دیدنی است» به کیوریتوری سارا کریمان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در فرهنگان پاسداران افتتاح می‌شود.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «مجموعه «پرنده، دیدنی است» گونه های متنوعی از پرندگان هستند که در بستری خارج از زیست خود نشان داده می شوند این شیوه هیاتی اسطوره‌ای به این پرندگان می دهد و به لحاظ تکنیکی نیز از ژانر عکاسی حیات وحش به ژانر فاین آرت مبدل می‌سازد. جزییات اندام و فرم بدن آنها به رقصی تماشایی می‌ماند که در کنار هم بخشی از یک سمفونی را اجرا می‌کنند. بعلاوه ذاتا پرنده طرح‌واره‌های زیبایی و رهایی را در ذهن بیننده یادآور می‌سازد.»

امین کجوری متولد ۱۳۶۱ شیراز و کارشناس ارشد در رشته عکاسی از دانشگاه متروپولیتن لندن است. وی سابقه تدریس در دانشگاه‌ھای خارجی و داخلی از جمله دانشگاه متروپولیتن لندن و دانشگاه ھنر تهران را در کارنامه خود دارد. او پس از گذراندن دوره‌های عکاسی، از سال ۱۳۷۹ به طور حرفه ای به عکاسی پرداخت. ھمزمان با تحصیل در این رشته، به برگزاری نمایشگاه های گروهی و انفرادی متعددی پرداخته است. وی ھم اکنون به عنوان عکاس، مولف و مدرس، مشغول به فعالیت است.

کد خبر 6084120

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • وظیفه فراموش‌شده سینمای کمدی
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس