Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات سخیف و مستکبرانه رئیس جمهور امریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

سرانجام پس از چند هفته فضاسازی و تبلیغات گسترده، دونالد ترامپ رئیس جمهور سبک مغز امریکا تهدیدات خود درباره ایران اسلامی را اعلام كردواوج خباثت و دنائت سردمداران کاخ سفید را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور مغرور و متکبر آمریکا با ادبیاتی سخیف و موهن، به دروغ پردازی و اتهامات ناروا نسبت به ملت شریف ایران و فرزندان غیورش در سپاه پاسداران پرداخت و با جهالت تمام برای خوشایند رژیم مستبد و دیکتاتور آل سعود و ارتجاع عرب وحکام سرسپرده منطقه، به جای استفاده از تعبیرحقيقى، زیبا و مانای "خلیج فارس" ، از واژه ای جعلی و تحریف شده استفاده کرد که خشم ایرانیان در سراسر دنیا را برانگیخت و این دعای ارزنده امام سجاد(ع) را به یاد آورد که: " الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء"

درست است که اسلاف جنایتکار ترامپ نیز با خیال خام خود درصدد خشکاندن ریشه ملت ایران بوده اند و همواره با تعابیر زننده ای مثل محور شرارت از ایران و ملت شریف این مرزوبوم اسم برده اند ولی سخنان ترامپ رکورد جدیدی در گستاخی و لحن گانگستری و کابویی به ثبت رساند؛به گونه ای که این خبط بزرگ و خطای راهبردی، عرق شرم را بر پیشانی هم پیمانان اروپایی و حتی سیاستمداران آمریکایی هم نشاند. تنها نتانیاهو، آل سعود و منافقین از این اظهارات استقبال کردند و شریک جرم این جانی جاهل شدند.

هرچند ادعاهای بی مبنا و اکاذیب آشکار ترامپ بی نیاز از پاسخ و شرح و بسط است اما یادآوری نکاتی چند در شرایط خطیر کنونی را ضروری می دانیم:

١- بعد از گذشت ٤سال از مذاکرات و بیش از ٢سال از اجرای برجام یکبار دیگر برهمگان حتی دلبستگان به غرب و بزک کنندگان چهره پلید آمریکا مشخص شد که رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص خصومتها و خيانتهاى شیطان بزرگ یک واقعیت غیرقابل کتمان است و در برابر این رژیم جهانخوار تنها بر مبنای فرهنگ مقاومت می توان مقابله کرد و اندیشه سازش و تسلیم دستاوردی جز عقب نشینی از دستاوردها، از دست دادن فرصت ها و لگدمال کردن منافع ملی چیزی به همراه ندارد. امیدواریم جسارتهای تاریخی ترامپ از جمله تروریست خواندن ملت ایران، تئوری سازان و زمینه سازان کوتاه امدن در برابر زیاده خواهیهای آمریکا را از خواب غفلت بیدار کرده باشد و همانطور که در واکنش به این لاطائلات، ملت ایران در داخل و خارج، از هر گرایش سیاسی منسجم و همدل و همراه، دولتمردان واشنگتن را محکوم کردند، ارباب سیاست و مسئولان اجرائی وکار بدستانی که حل مشکلات کشور را درگرو مذاکره ومراوده با کدخدا! وشیطان بزرگ میدانستند نیز از خوش باوریها نسبت به نظام سلطه و اتهام ها نسبت به نیروهای انقلابی و ولایتمدار دست بردارند و مسیر آینده را به گونه ای ترسیم کنند که همچون دوران شکوهمند انقلاب و ایام افتخارآمیز دفاع مقدس، ملت و مسئولان و خواص جامعه با همبستگی، وحدت و مجاهدت در کنار هم اسباب عزت، سربلندی، مجد و عظمت ایران عزیز را فراهم سازند.

✳️٢- از جمله حماقت های ترامپ، تحریم سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است که موجب برانگیخته شدن عواطف و احساسات ایرانیان غیور شده است و قطعاً با حمایت بیشتر از این شجره طیبه شاهد ضربات سهمگین تر به منافع نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه خواهیم بود و الهام گیرندگان از فرهنگ جهاد و شهادت در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی ضربات سختی را بر پیکر اذناب و مزدوران آمریکا وارد خواهد کرد.

٣- آمریکا به اذعان همگان وحتی متحدان غربی اش در آزمون برجام روسیاه و رسوا شد و اندک اعتبار باقیمانده کاخ سفید هم برباد رفت و یکبار دیگر اثبات گردید امریکا ونظام سلطه به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست و اینک حجت بر همه تمام شده است که مذاکره با آمریکا هیچ فایده و دستاوردی ندارد. لذا رجزخوانی ها و تهدیدها نمی تواند زمینه را برای مذاکره در موضوعاتی مانند موشک های بالستیک، موضوعات منطقه و حقوق بشر، که سخت به آن دل بسته بودند،هموار سازد و ملت ایران هیچگاه به دیپلماسی سازش و لبخندبا شیطان روی خوش نشان نخواهد داد.

4- هرچند که از توان دیپلماسی برای محکوم کردن آمریکا باید بیشترین بهره برداری راانجام داد و دولت های مختلف از جمله اروپایی ها را برانگیخت، اما به این نکته مهم وراهبردی باید توجه کرد که در تحریم های ظالمانه و فشار بر جمهوری اسلامی آنها نیز یارو یاور آمریکایی ها بوده اند و در انتخاب بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران بسیار بعید است که جانب ما را بگیرند و لذا مراقبت در این خصوص ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

٥- ملت مقاوم ما نزدیک به چهار دهه طعم تلخ تحریم ها را چشیده اند و با پایداری و پایمردی، عقبه های صعب و دشوار را پشت سر گذاشته اند، قطعاً در این مرحله نیز فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب از جمله نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را به طور جدی در دستور کار قرار می دهند و نگران محدودیت ها از جانب قدرت های جهانی نیستند و باتکیه بر ظرفیت ها و توان داخلی و تعامل با دیگر کشورهای جهان مسیر پیشرفت و تعالی را با موفقیت طی خواهند کرد و بدون شک نصرت و عنایت الهی همراه وپشتیبان آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

آمریکا به اذعان همگان وحتی متحدان غربی اش در آزمون برجام روسیاه و رسوا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند

رئیس جمهور گفت: بنده به نمایندگی و از زبان شما ملت بزرگ و نیروهای مسلح مقتدر کشور می‌گویم که اگر دشمن بار دیگر خطا و اشتباهی کند و بخواهد کوچکترین تعرضی به خاک و منافع ایران اسلامی داشته باشد، بداند چنان پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز - پنجشنبه - در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود، مردم این شهرستان را دارای پیشینه تاریخی، تمدنی و برخوردار از ایمان، اعتقاد و باورهای دینی توصیف کرد و گفت: آنچه موجب افتخار مردم این خطه در تاریخ بیش از هزار ساله است ایستادگی، پایمردی و دلدادگی به حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) است.

رئیس جمهور در ادامه افزود: مردم شاهرود پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مردمی ظلم‌ستیز بودند و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در دفاع از دین، وطن و ارزش‌های انقلاب خوش درخشیدند که گواه صدق این مدعا تقدیم بیش از هزار شهید در دفاع مقدس و در دفاع از حرم و حریم است.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه مردم شاهرود در عرصه علم و دانش و فرهنگ نیز همواره نام‌آور و نامدار بوده‌اند، تصریح کرد: چهره‌های علمی و فرهنگی این خطه نه فقط برای شاهرود و سمنان که برای جهان اسلام منشاء اثر بوده‌اند.

رئیس جمهور در بخش بعدی سخنانش با بیان اینکه مردم ایران با وجود همه دشمنی‌ها اهداف بلندی دارد، دلیل دشمنی‌ها با این ملت را ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استعمار و استکبار جهانی و حمایت جانانه این ملت از آرمان آزادی فلسطین به تبعیت از امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز پس از ۴۵ سال همه امت اسلامی و بلکه همه جهان بشریت به حقانیت این سخن شما در دفاع از فلسطین و ضدیت با رژیم صهیونیستی واقف شده‌اند.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه نیاز امروز کشور بیش از همه زمان‌ها کار و تلاش و افزایش تولید است، اظهار داشت: امروز زمینه مناسبی برای کار و فعالیت در عرصه‌های مختلف وجود دارد و نیازمند کار و تلاش برای جهش تولید هستیم. آنچه رهبری فرزانه انقلاب از ما در دولت و دیگر بخش‌ها می‌خواهند این است که در مسئولیت خود بهترین‌ها را ارائه کنیم تا از دستاورد دستان ما اقتصاد و تولید کشور رونق بگیرد.

رئیس جمهور با اشاره به آمارهای ارائه شده از بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید، کاهش نرخ بیکاری و رشد اشتغال تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، ما به قله نزدیک شدیم و به هیچ وجه حق نداریم خسته یا ناامید شویم. باید برای رفع موانع تلاش کنیم و بنده و همکارانم بالاترین افتخارمان تلاش برای رفع موانع از پیش پای تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف است.

رئیسی با بیان اینکه دستگاه‌ها موظف هستند با عملکرد قانونمدارانه و روابط سالم کاری از فعالان بخش‌های مخلف حمایت کنند و از رواج روابط ناسالم اداری جلوگیری کنند، گفت: باید از هر مسئله‌ای که باعث نارضایتی و ناامیدی مردم می‌شود پرهیز کرد. اسلام برای ما عزت و کرامت آورد و عزت و کرامت مردم باید حفظ شود و هیچ کس حق ندارد باعث مخدوش شدن عزت و کرامت دیگران شود. همچنین هر کس در هر کجای دنیا بخواهد عزت و کرامت مردم ما را مخدوش کند، ملت ایران در مقابل او ایستادگی خواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تصور می‌کردند که می‌شود به ایران اسلامی آسیب وارد کرد و لذا به خاک و منافع ایران حمله کردند، گفت: جمهوری اسلامی و ملت ایران ابتدا سعی کردند آنها را از این حمله و هجمه و ستم و ظلم بازدارند، اما وقتی آنها دست به این جنایت زدند، باید تنبیه می‌شدند و ملت بزرگ ایران آنها را تنبیه کرد.

رئیسی افزود: بنده به نمایندگی و از زبان شما ملت بزرگ و نیروهای مسلح مقتدر کشور می‌گویم که اگر دشمن بار دیگر خطا و اشتباهی کند و بخواهد بار دیگر کوچکترین تعرضی به خاک و منافع ایران اسلامی داشته باشد، بداند چنان پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان خواهد کرد.

رئیس جمهور اظهار داشت: بنده در مذاکره حضوری و تلفنی با برخی کشورهای غربی گفته‌ام که مبادا بخواهند با زبان زور با جمهوری اسلامی و ملت ایران سخن بگویند، ملت ایران از عقلانیت، تدبیر، منطقه و سخن برخوردار است و دوران زورگویی تمام شده است. اگر اهل مذاکره هستید ما میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم، اما اگر بخواهید با زور و قلدری سخن بگویید بدانید کار شما پیش نمی‌رود و ملت بزرگ ایران و دولتمردان ایران اسلامی با قوت و قدرت در مقابل شما خواهند ایستاد.

رئیسی تصریح کرد: دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید چون ممکن است برخی را عصبانی و تحریک کند و دورانی که برخی می‌خواستند با برجام ۲ و ۳ روی موشک‌ها و توانمندی‌های ایران معامله کنند گذشت؛ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که کسی روی قدرت و توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون شهدا ایجاد شده معامله کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح مشکلاتی از جمله تامین آب پایدار، رفع مشکلات زیست محیطی و برخی مشکلات دیگر خاطرنشان کرد: دولت حتما برای رفع مشکل و تامین آب پایدار و نیز رفع مشکلات محیط زیستی تلاش خواهد کرد و بدانید هر فعالیت صنعتی، اقتصادی و معدنی فرع بر حفظ محیط زیست است. دولت مردمی از کنار چاله‌ها عبور نخواهد کرد بلکه آنها را چاره می‌کند. امشب و در جلسه حل مسئله‌ای که خواهیم داشت به این مسائل رسیدگی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • رئیسی: هرگونه تعرض به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده دارد
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)